fredag, juni 26, 2026

Fredagsposten 📰

 IgĂ„r var det superdupervarmt. Ändock "bara" 25 grader, men man Ă€r inte van vid hettan.

Vi Äkte en svÀng till matkonteinern Grön ko och inhandlade en hel del mÄltider. Billigt, gott och hemlagat. PopulÀrt.

Min physalis har börjat bilda fruktknoppar, pyttesmÄ, sÄ kul.

En god frukost med vackert porslin!

Röd curry med kyckling frÄn Grön ko.

Mina fyra sorters olika kryddvÀxter!

IgÄr gjorde jag ett Äterbesök hos sjuksköterska efter min operation i början pÄ juni. Det följs ju upp precis som allt annat.

IgĂ„r fyllde mitt förstfödda barn sonen Peter 57 Ă„r. I mĂ„ndags fyllde barn nummer tvĂ„ Jessica 54 Ă„r samtidigt som hennes son, mitt barnbarn William fyllde 28 Ă„r. Herregud, vad tiden gĂ„r ❤️

Trevlig fredag nu med ljus och kĂ€rlek 🙏

1 kommentar:

  1. Grön ko-mat handlar vi ibland i mataffÀren, god mat. Vacker porslin gör en glad. Kul att du fÄr egen frukt pÄ balkongen. Min mor hade tomater och kryddor pÄ balkongen. Sniglarna Ät upp min tomatplanta.
    Ha en fin fredag.

    SvaraRadera

Fredagsposten 📰

 IgĂ„r var det superdupervarmt. Ändock "bara" 25 grader, men man Ă€r inte van vid hettan. Vi Ă„kte en svĂ€ng till matkonteinern Grön k...