Idag gifte vi oss i Stadshuset i Borgholm, Ăland!
Vi har fortfarande lite semester hÀr pÄ ön och jag har inte öppnat datorn sen i onsdags morse!
Vi ville bara berÀtta detta hemlighetsmakeri och dela med oss av GlÀdjen.
Vi fick en sÄdan fin ölÀndsk dikt tillÀgnad oss. Den kan jag presentera vid senare tillfÀlle.
Mycket speciellt och romantsikt Ă€r det med Ăland. Det var hĂ€r som KĂ€rleken började spira för exakt 14 Ă„r sen!
Prenumerera pÄ:
Kommentarer till inlÀgget (Atom)
Fredagsposten đ°
IgĂ„r var det superdupervarmt. Ăndock "bara" 25 grader, men man Ă€r inte van vid hettan. Vi Ă„kte en svĂ€ng till matkonteinern Grön k...
-
God morgon, torsdag! Jag tillbringade halva dagen igÄr med att rensa ut gamla foton frÄn "molnet", sÄ att jag kan fÄ plats me...
-
God morgon, tisdag! Ja, sÄ drog de ivÀg igÄr förmiddag. Tivolit. Som i konvoj. HÀr ligger det en karusell pÄ sista slÀpvagnen. ...
-
Grattis Sverige pÄ nationaldagen idag den 6 juni, tidigare Svenska Flaggans dag. LÄnad bild frÄn nÀtet och det syns vÀl. NÄnstans har jag n...


NĂ€men :O... Grattis !!
SvaraRaderaönskar er all lycka i fortsÀttningen.
Kram
Grattis Grattis
SvaraRaderaWow!! Vilken nyhet! Stort, stort grattis! Hipp, hipp hurra för brudparet
SvaraRaderaGrattis, grattis! Att det var hemlighetsmakeri pÄ gÄng hade jag ju förstÄtt men inte alls vad det gÀllde. JÀttestort grattis till er nygifta och en jÀttestor kram!
SvaraRaderaNĂ€men!
SvaraRaderaHalleda' som Madicken sa!!
Och jag hade inte en susning
om vad ni smusslade med,haha!
Vicken HĂRLIG nyhet!
Kan bara cyberkrama om er bÄda tvÄ!
Ănskar er Guds rika vĂ€lsignelser pĂ„ er gemensamma vandring.
Mamsi
Men vad kul!
SvaraRaderaJÀttegrattis till ER bÀgge!
KRAM!
Men kÀra vÀnner..Gratulationer i massor. Vad roligt att höra..Jag önskar er Guds vÀlsingnelse och kÀrlek i överflöd..Oj kastar lite rosblad pÄ brudparet. Hipp hipp Hurra..Smack Pöss o kram..Bless <3
SvaraRadera♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Stora Gratulationer♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
SvaraRaderaBlev varm i hjÀrtat, all lycka till er bÄda!
Puss & Kram
SĂ„ kul!
SvaraRaderaGRATTIS TILL DIG OCH DIN PUSSELBIT!
kRAM
Gratulerar
SvaraRaderaTrevlig Helg och SmekmÄnad.
Mvh
Lasse
Pusselbit och jag sitter och lÀser alla Lyckönskningar... Ett stort Tack till Alla Er som glatt oss med era Grattis!
SvaraRaderaStörst av allt Ă€r KĂ€rleken! ♥ ♥ ♥
Grattis och lycka till!
SvaraRaderaKÀrleken övervinner allt tÄl allt och blir bara starkare med Ären.
Kram
Love.
Love!
SvaraRaderaLÄter som KÀrlek. Love. Kanske jag vet vem du Àr...
Tack sÄ mycket! Kram.