mÄndag, augusti 14, 2017

Glad mĂ„ndag! 💚

God morgon!

Solen skiner, det blir jag glad av! Sen att det bara Àr 15 grader, fÄr jag stÄ ut med.

De hÀr collagen blir jag verkligen glad över, hoppas ni blir det ocksÄ, kÀra blogglÀsare.
För visst Àr han söt, lille Lowe, som ska fÄ Äka motorcykel med farbror Joakim!

 Snart 4 Ă„r och fĂ„ sitta med och tuta och "köra", det Ă€r livet, det! En tur runt Ed och jag förmodar, ett godisstopp vid kiosken. Han har lĂ€rt sig, lille Lowe, detta var inte första gĂ„ngen.

Lowe och Elin Àr kusiner.

Och nĂ„gra glĂ€djande bilder pĂ„ konfirmanden Elin. Av bĂ€ttre kvalitet, Ă€n de som jag tog. Fotograf Ă€r pappa Joakim. 

Temat "Glad mĂ„ndag" Ă€r skapat av min goda bloggvĂ€n Carita.

💚 Ljus och KĂ€rlek 💚

24 kommentarer:

  1. GlÀdjande glada bilder , tack för dem!

    Ha nu en GLAD mÄndag och kramelikram vÀnnen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja sÄ ska det helst vara!
      Jag gör mitt bÀsta att se ut som en sol! Kramelikram!

      Radera
  2. SÄ fina bilder. FörstÄr att du myste i helgen "ler"
    Glad MĂ„ndag till dig med.
    Kram ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jo det var bÄde fint och roligt.
      GladmĂ„ndagskram 💛

      Radera
  3. Fina bilder och ett hÀrligt minne för dig. Hon Àr söt med sina vackra ögon och rödhÄrig, vad jag kan se. KÀnns bekant.
    HĂ€rliga bilder.
    Trevlig dag och hÀr skiner solen och det ska bli cirka 20 grader.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jojomen, Elin Ă€r vackert rödhĂ„rig, precis som du Wiolettan! Även hennes bror William. Och Ă€ven lille Lowe.
      Kram!

      Radera
  4. Sköna, fina, glada mÄndagsbilder! HÀrligt!
    Önskar dig ocksĂ„ en fin och glad mĂ„ndag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och solen skiner, sÄ inga sura miner, hihi, en skön mÄndag, som ska fortsÀtta i gospels tecken.
      Kram

      Radera
  5. Vilken hÀrlig helg pÄ alla vis!

    Kram

    SvaraRadera
  6. SÄ fina bilder! Vad vacker hon Àr, Elin! HÄret Àr helt fantastiskt! SÄdant blir jag glad av.
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jo hon Àr fin, Elin och ett lÄngt vackert vÀlskött hÄrsvall.
      Kram 💛

      Radera
  7. Ljusa kÀrleksfulla bilder fyllda av framtidshopp!
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men visst Àr det!
      Kram 💛

      Radera
  8. Dessa bilder blir man helt klart glad över. Å lilla Lowe har böjts i tid, helt rĂ€tt.
    Tycker förresten att Elin liknar din Sarah.

    SvaraRadera
    Svar
    1. JodÄ, lille Lowe fÄr vara med om mÄnga tekniska roliga saker. Pigg unge och rolig.
      Visst Àr Elin lik sin moster Sarah, absolut!

      Radera
  9. Vad roligt för Lowe att fÄ chansen att Äka med! Kan tÀnka mig att det var uppskattat!
    Fina bilder pÄ Elin och jag förstÄr att du haft en hÀrlig helg. Och minnena och upplevelserna tar en ju gÀrna med sig. Alltid gott att glÀdjas Ät "trevligheter" och det veckans alla dagar.
    Men Àr det gladmÄndag sÄ Àr det.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, nog Àr det sÄ, alltid.
      Och glÀdjen fortsÀtter, nu ska jag strax till gospel övningen och det Àr verkligen glÀdje. Gospel betyder ju glatt budskap.
      Kram!

      Radera
  10. HĂ€rliga bilder som verkligen förmedlar glĂ€dje! Lille Lowe, strax fyra Ă„r, sĂ„ liten med hela livet framför sig med mĂ„nga oskrivna blad. Klart det Ă€r en upplevelse att fĂ„ Ă„ka med pĂ„ motorcykeln. Liksom Elin, sĂ„ vacker och med glimten i ögat. Vad gör det om det Ă€r bara 15+ nĂ€r det finns sĂ„ mycket annat som förgyller tillvaron. Även om sol och vĂ€rme Ă€r att föredra vilket vi har gott om hĂ€r pĂ„ Malta. Varm kram frĂ„n ön i medelhavet ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst Àr det underbart att bli fyra Är och fÄ upptÀcka sÄ mycket roligt i vÀrlden! Och Elin stÄr i sin blomning. HÀrligt, nÀstan sÄ jag blir tÄrögd.
      Solskenskram till dig, Anita! 💛

      Radera
  11. Fin bilder!
    Glad mÄndags kvÀll, kram/LMA

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och Àven idag tisdag, Àr det glatt!

      Radera
  12. SpÀnnande för lille Lowe, de lÀr sig snabbt de smÄ. SÄ söt hon Àr den fina konfirmanden. Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, för di barna, och di barnbarna, en gÄva.
      Kramis

      Radera