måndag, maj 13, 2019

Villa Giacomina

God måndagsmorgon! Idag visar jag bilder från min lördagscykeltur.

Det blev en tur in i parken Villa Giacomina.
Jag har visat bilder därifrån tidigare ifall någon känner igen sig, men hit kan man ta sig hur många gånger som helst.


Här vek jag av ner emot sjön. Kanske lite dumt med elcykeln, den är tung och inte lämpad för dessa branta stigar. Men ner kom jag.

Här är en badstrand, inte långt ifrån den fina badstranden vid Skogshyddan, som jag cyklade förbi sedan.

Denna vackra blomträdsbild tog jag på väg hemåt.

Jag är inte med på gladmåndagstemat idag, för det hinner jag inte, men jag kommer att få en glad överraskning idag i form av ett kärt besök via ett annorlunda sätt. Det, ni!

Solen skiner, inga sura miner, men lite kyligt, kanske tempen orkar upp till 11 grader i eftermiddag.
Ljus och Kärlek

9 kommentarer:

  1. Hoppas att du får en Glad måndag i alla fall!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder! Det verkar som du har en trevlig måndag framför dig. Kram

    SvaraRadera
  3. Fina bilder ... och du får säkert en härlig och glad måndag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så fina bilder! Önskar dig en trevlig måndag :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilka underbara bilder och himmel vilken härligt blå himmel! Jag tycker absolut att det här inlägget platsar som ett Gladmåndagsinlägg :-)

    Ha en fortsatt glad måndag!

    SvaraRadera
  6. Tack för detta fina besök med vackra bilder. Här har jag varit för många år sedan, men minns inte så mycket av det. Jätteroligt att få komma med dig tillbaka hit.
    Så roligt och spännande med en glad överraskning och kärt besök på annorlunda sätt.
    Önskar dig en fin måndag.
    Stor kram

    SvaraRadera
  7. Det besöket kompenserade mer än väl tänker jag!

    Kram och ha en härlig måndag <3

    SvaraRadera
  8. Gillar Dina bilder, ser så somrigt ut och det rosa trädet är favoriten <3 En elcykel skulle jag vilja ha (ibland) men jag tycker det är lite för dyrt med tanke på att jag icke direkt är en cyklande typ ;-)

    Ha en fortsatt fin måndag, kram

    SvaraRadera
  9. Det här bidraget hade ju varit helt perfekt till Glad måndag. Härliga bilder och en knallblå himmel. Då blir vi väl alla hur glada som helst:-)
    Å det bästa med bilder är ju att man inte känner av de kalla 11 graderna;-)

    Hoppas du och ditt besök hade riktigt roligt!

    SvaraRadera