lördag, augusti 24, 2019

Mina bokmärken v 34

God lördagsmorgon med bokmärken! En god frukost och Ring, så spelar vi ♫♪♫♪ så ska det väl bli folk av mig med 😀 trots att vädret inte riktigt är på min sida. Men kanske blir. Värmen gör min rygg bättre mående.

Jag var intresserad av piloter och flygplan när jag var liten, så det här är några från den tiden. De är inte så gamla, som de från mina föräldrars biblar. Men blev jag pilot, nej. Älskade jag att flyga, ja.

BPBoklystenHanneleMösstantenKlimakteriehäxan och Emma visar också bokmärken.

Ljus och Kärlek

11 kommentarer:

  1. riktigt fina nostalgifrimärken! mitt:
    http://hannelesbibliotek.blogspot.com/2019/08/william-grevel-i-cornwall.html

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bokmärken du har kvar. I vår del av landet kallade vi dem för stycken!

    Kram och god lördag!

    SvaraRadera
  3. Jättefina bokmärken,
    Ring så spelar vi har jag nog aldrig lyckats lyssna på,
    kan bero på att jag aldrig, förutom i bilen... lyssnar på radio.
    kram

    SvaraRadera
  4. Kul med dessa fina pilot och flygande bokmärken. Och vad gäller pilot så går det ju bra att flyga med en också.
    Kram och trevlig lördag.

    SvaraRadera
  5. Jo jag använder både spikmatta och vetekudde 😊
    Jag har svarat mer utförligt i ett blogginlägg
    kram

    SvaraRadera
  6. Riktigt roliga bokmärken!

    SvaraRadera
  7. Oj så fina bokmärken. Jag hade många, men har aldrig sett pilotmärken. Vilken skatt!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Så fina bokmärken! Jag har sparat mina och köper faktiskt "nya" lite då och då.

    SvaraRadera
  9. Dessa roliga bokmärken gillar skarpt. Du måste ha ett lager modell XXXL av olika bokmärken. Ganska kul egentligen att du har sparat dom, men de tar ju ingen plats heller så...

    Skoj att höra att du ville bli pilot när du var liten, ett ovanligt val för en tjej "på den tiden". Jag ville bli flygvärdinna ett tag för att se mig om i världen, men jag saknade sju centimeter i längd, 1,72 m var kravet då. Undrar varför inte 1,65 m räckte...

    SvaraRadera
  10. Vilka söta bokmärken :-)

    Ha en fin söndag! Här är det en stund kvar på lördagen :-)

    SvaraRadera
  11. Här var det riktiga bokmärken! Udda, egentligen. Bara för att det är kvinnor så ska det vara fullt med blommor! Fast de är ju söta ...

    SvaraRadera