lördag, januari 25, 2020

Mina bokmärken v4

God lördag, Ring så spelar vi ♫♪♫♪ och ett tyskt bokmärke i en riktig bok som jag fixar att läsa.
"ALLT ÄR EGENTLIGEN VACKERT SOM MAN BETRAKTAR MED KÄRLEK" 

Detta är mitt andra bokmärke för veckan. Jag hittade det bland mina samlingar och har aldrig använt det i någon bok, men det skulle absolut fungera.

Lite minnesvärde är det allt (18 år sen). Det var vi som startade Internetkundtjänst för hela Sverige på Försäkringskassan år 2002 med att hjälpa folk att använda bankernas E-legitimation och att fylla i blanketter på nätet.
Idag är ju sådant "barnmat" men då, vill jag lova, att det fanns många frågor! Och vi jobbade ända till kl 23.00 på vardagar plus söndagar. 

BPBoklystenHanneleMösstantenKlimakteriehäxanÄlskar att läsa och Emma kanske också visar bokmärken.

Orsakullan vill veta hur jag förhåller mig till skvallertidningar.
Svar: Förr kunde det vara kul att läsa lite skvaller men numera har jag insett att det är så fåniga rubriker och så många lögner bakom, så det är en utgift jag sparar in.

Önskar alla en fin lördag med ljus och kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar