mÄndag, maj 04, 2020

Glad mĂ„ndag 😀 kycklingyoga och ett majbad?

Idag Àr det trÄkvÀder sÄ vad passar bÀttre Àn att lÄna Sarahs bilder igen för att fÄ en gladare mÄndag?
HÀng med pÄ kycklingyoga! StrÀck, strÀck!

Gullefjun!

Idag har jag en endaste sak pÄ agendan. Jag ska gÄ till Willys och hÀmta ut min bestÀllda mat. BestÀllde igÄr kvÀll och klart idag, kanon.

Det Ă€r Carita som Ă€r inspiratör till temat, att sprida lite mĂ„ndagsglĂ€dje!

Orsakullan undrar om jag har eller tĂ€nker bada i maj? Jag sĂ€ger bara hujedamej, icke! Urraburra.
Ljus och KĂ€rlek

13 kommentarer:

  1. Men sÄÄ gulliga dom Àr :) lÄter som en lagom jobbig mÄndag :) ha en skön dag kram fina Gerd

    SvaraRadera
  2. Vilken glÀdjespridare du Àr denna mÄndag=D
    SĂ„ fina kycklingbilder med yoga =)
    Trevlig mÄndag <3
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men vilken söt rackare :-)

    Jag skulle absolut bada i maj, men vi fÄr inte dÄ strÀnderna Àr stÀngda och det blir dryga böter om man gÄr ned pÄ dom. Det var vÀl synd? ;-)

    Ha en fin start pÄ veckan!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder pÄ den lilla kyckling och definitivt bilder att bli glad av.
    SjÀlv hoppas jag pÄ att kunna bada i maj men det fÄr vÀder och vind avgöra ;-)

    Kram och glad mÄndag till dig <3

    SvaraRadera
  5. Lite kycklingyoga passar bra. Ohc det Àr inte sÄ dumt med den för egen del heller. Mjukar upp.
    Fint med varorna som Àr klara.
    Önskar dig en fin mĂ„ndag.
    Stor kram

    SvaraRadera
  6. Kommer inte ihÄg nÀr jag sist badade... ja förutom i badkar ;-) sÄ nÄtt utomhusbad blir det icke under maj mÄnad.
    Förra Äret badade Elin i Àlven nÄn gÄng i slutet av maj sÄ visst gÄr det att bada tidigt Àven i Norrland, om bara viljan finns.

    SÄ himla söt liten kyckling.

    kram

    SvaraRadera
  7. bada i maj Àr absolut inte aktuellt. Augusti möjligen om det blir nÄgot bad alls.
    Glad mÄndag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  8. Söta kycklingar! Har sett folk som badat i Årstaviken. Jag avvaktar dock ...

    SvaraRadera
  9. Kycklingyoga skulle jag nog klara av. Det ser inte allt för svÄrt ut. Nej, bada Àr definitivt inte aktuellt för min del. Kram

    SvaraRadera
  10. Ljuvligt!
    Önskar dig en glad mĂ„ndagskvĂ€ll!
    kram

    SvaraRadera
  11. SÄ gulligt! Sarah Àr en lika duktig fotograf som sin mamma! Inte bara perfekt med mat hos Willys utan Àven toppen med bloggfoder levererad av dottern, eller hur!?

    SvaraRadera
  12. Hahaa :-)
    Tack för att du Àr med!
    Den första bilden blev jag inte helt klok pÄ, mer förskrÀckt av.
    Men det var sÀkert nÄt jag missade dÀr :-D

    SvaraRadera
  13. SĂ„ gullig!
    Verkligen uppmuntrande och glÀdjande!

    SvaraRadera