mÄndag, augusti 17, 2020

Glad mĂ„ndag 😁 utsikt frĂ„n en bro

MÄndag idag och jag glÀds Ät det fortsatt fina vÀdret. Helt ljuvligt och i min smak!

Lidköping har visat sig bra pÄ blomsterarrangeman och det blir trevliga fotovyer.


Lille Diego fĂ„r vara med pĂ„ en lĂ„nad bild ocksĂ„. Jag blir alltid glad nĂ€r jag ser honom 😀

Orsakullan frĂ„gar idag om tvĂ€ttkorgen Ă€r tom, full eller halvfull för dig idag? Svar: Full och jag ska faktiskt bort till tvĂ€ttstugan idag och fĂ„ den tom 😀

Det Ă€r Carita som Ă€r inspiratör till temat, att sprida lite mĂ„ndagsglĂ€dje!
Ljus och KĂ€rlek!

14 kommentarer:

  1. Tack för skyltningen! Gillar folkabilen dÀr!
    Broar och blommor hör sommaren till, sÄ Àr det hÀr med :-
    TvÀttkorgen halvfull ska boka tid idag, kan ta lite tid att fÄ tid :-)
    Fortsatt glad mÄndag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fÄr en riktigt skön och varm dag önskar Lena frÄn ett grÄtt, kallt och regnigt Wales!
    Njut av den svenska vackra sommaren!

    SvaraRadera
  3. Vilka hÀrliga bilder! Och Diego gör Àven mig glad - en sÄn sötnos! :-)

    TvÀttkorgen hÄller pÄ att svÀmma över. Funderar allvarligt pÄ att göra nÄnting Ät det. Imorgon. Eller nÄn annan dag :-D

    Ha en fortsatt glad dag!

    SvaraRadera
  4. SÄ vackra blommor. Och lille Diego Àr ju sÄ söt!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Min tvÀttkorg var ganska full i morse, men nu Àr den ÄtgÀrdad och tom och redo för nya uppdrag.
    Ha en glad mÄndag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  6. SÄ fint det Àr i din stad!

    Nu önskar jag dig en glad mÄndag!

    Kram

    SvaraRadera
  7. SÄÄ vackra bilder frÄn din hemstad!
    Ha en fin fortsÀttning pÄ denna dag ... och hela veckan!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ja, bara instÀmmer att din stad har dekorerat jÀtte fint med blommor. Jag blir jÀtte glad att titta in till dig idag <3
    Kram

    SvaraRadera
  9. Mycket vacker utsikt! Bilder att bli glad Ät sedan dÄ hösten och mörkret kommer. Tack för att du Àr med!

    SvaraRadera
  10. Visst Àr det skönt med detta ljuvliga vÀder- Och visst har Lidköping lyckats fint med att sprida extra glÀdje med alla vackra blomster. Och du har fint förevigat dem- En under att de klarar sig i hettan.
    Vi har idag haft en fantastisk dag i Stockholms innerskÀrgÄrd och verkligen njutit till fullo.
    Nu balkonghÀng och lite bubbel.
    Önskar dig en fortsatt fin mĂ„ndag-
    Stor kram

    SvaraRadera
  11. Glömde Diego! Klart du blir glad av att se honom. Det blir jag ocksÄ. SÄ fin!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Visst Àr vÀdret fantastiskt! Jag tycker att det Àr för varmt, men det fÄr man inte sÀga, haha ;) HÀrligt ÀndÄ pÄ nÄt sÀtt!!!

    SvaraRadera
  13. SÄ mÄnga nya vyer du har visat frÄn fina Lidköping i Är. Det spelar liksom ingen roll var i Lisch du befinner dig, det blomstrar överallt. SÄ hima fint.

    Diego Àr en riktigt söt hund med sina stora ögon och öronen som stÄr rakt upp:-)

    Min tvÀttkorg Àr sÄ gott som tom, tvÀttade i lördags.

    SvaraRadera
  14. Riktig hÀrlig sommar hos dig med ser jag.

    SvaraRadera