mÄndag, november 23, 2020

Glad mĂ„ndag! 😉

Glad mĂ„ndag, sĂ€ger jag idag och jag Ă€r verkligen glad över att kunna fĂ„ visa nĂ„gra bilder pĂ„ mina minsta barnbarn. Dessa smĂ„, som jag inte kunnat trĂ€ffa sedan den 2 januari, nĂ€stan ett Ă„r sedan. 

Lilla Sally, 2 Är och 10 mÄnader, som Àlskar att vara ute och leka.

Lowe, 7 Är och 3 mÄnader, som ocksÄ Àr glad i utelekar. GÄr i första klass nu.

Syskonen "slĂ„ss" om Sallys napp, haha, sĂ„ söta! 😉

Vill ocksÄ visa det hÀr fotot frÄn i somras. SÄ ljuvligt!

Det Ă€r Carita som Ă€r inspiratör till temat, att sprida lite mĂ„ndagsglĂ€dje!

Ljus och kĂ€rlek 💞

13 kommentarer:

  1. Ja det fĂ„r Ă„tminstone mig att bli glad denna mĂ„ndag ÷D Även om min man stack ivĂ€g till Extremadura för att jobba och kommer inte hem pĂ„ en vecka÷/
    Hursomhelst ser jag fram emot nĂ€r han kommer hem för visst gĂ„r en vecka fort nĂ€r man Ă€r glad och lycklig Gerd ♡
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder pÄ barnbarnen!

    Ha en bra start pÄ veckan :-)

    SvaraRadera
  3. FörstÄr att det Àr roligt att fÄ hÀlsningar och bilder frÄn barnbarnen- SÄ fina. Ja, det Àr lÀnge sedan ni setts och jag förstÄr att saknaden Àr stor. Jag har ju turen att ha mina pÄ lite nÀrmare hÄll sÄ vi har ju setts en delunder vÄren, sommaren och Àven nu i höst. Och vi pratar nÀstan varje dag en liten stund via "face time."
    Hoppas du snart fÄr möjlighet att trÀffa de dina.
    Stor kram

    SvaraRadera
  4. HÀrliga bilder pÄ barnbarnen! FörstÄr att du saknar dem!
    Ha en bra fortsÀttning pÄ dagen!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilka hÀrliga bilder! Hoppas att du snart fÄr trÀffa dem. Nu lÀr ju ett vaccin vara pÄ gÄng i alla fall.
    Glad mÄndag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  6. Stackare, inte fÄtt trÀffa dom pÄ sÄ lÄng tid! MÄste kÀnnas hemskt.....
    KRAM/Susie

    SvaraRadera
  7. Tur att du fÄr se dem via foton och kanske Àven via datorn/ facetime eller vad allt nu heter!
    Hoppas du snart fÄr se dem pÄ riktigt ocksÄ, glada bilder som vi behöver denna Ärstid!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Vilken tur att du fÄr bilder pÄ dina söta barnbarn. Hemsk att inte fÄ trÀffas. FörstÄr verkligen att du saknar dem ��
    Kram

    SvaraRadera
  9. SÄ hÀrliga bilder pÄ tvÄ söta barnbarn, förstÄr att du lÀngtar!
    Ha det jÀttefint! KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  10. SÄÄÄÄ söta dom Àr Lowe och Sally. Speciellt Sally har blivit riktigt stor. Bilden med syskonen i trÀdet Àr en höjdare.
    Tycker att Sally liknar Sara, eller vad tycker du?
    Hoppas du ocksÄ har haft en solig och glad mÄndag:-)

    SvaraRadera
  11. LÄng tid har gÄtt och inte har Du fÄtt trÀffa Dina söta barnbarn och nu vÀntas Ànnu lÀngre tid utan möten med nÀra & kÀra.

    Covid19 har verkligen bara stÀllt till besvÀr för oss alla.

    FrÄgan Àr nÀr vaccinet kommer och ifall det verkligen hjÀlper.

    kram

    SvaraRadera
  12. Vi Àr mÄnga som sitter i lÀngtansbÄten nu. Jag saknar mina barnbarn och den lille minste 3-Äringn, som inte riktigt förstÄr varför vi inte kan komma och hÀlsa pÄ och kramas.... Det stundar bÀttre tider fÄr vi hoppas.
    SÄ söta bilder pÄ dina barnbarn. Tur att tekniken finns sÄ vi kan "umgÄs" pÄ nÀtet!
    Kramar

    SvaraRadera
  13. Ja, oj vad vi lĂ€ngtar efter vĂ„ra smĂ„ ❤!

    SvaraRadera