måndag, december 07, 2020

Glad måndag nåndag 😁

God grå sjugraders regnfri måndag med lite vind i träden! Jag är frisk och kry och är tacksam för väldigt mycket.
Ibland sjunger jag på någon trudelutt eller lyssnar på fin musik, då rusar tiden iväg...

Jag fick avisering om att hämta ett paket i lördags. Så här fint är det ordnat med avstånd. Och ingen sticker emellan, eftersom Spelhörnan är avstängd. Spelarna får ha färdigt spel direkt vid kassan i särskild kö.

Jag kånkade hem detta tunga lass. Det var ett paket från Smakbox.se - innehåll "Balans". Olika sockerfria nyttosaker som jag inte skulle ha köpt i vanliga fall men som jag nu får chansen att testa. Det gjorde mig glad 😁
 
Det är Carita som är inspiratör till temat, att sprida lite måndagsglädje!

Orsakullan frågar: Har du handlat några julklappar än? Jo, ett par tre stycken, blir inte så värst mycket mer som handlas av mig, blir nog skickebud.

Denna bild hade jag med igår på Skyltsöndag, men jag vet inte hur många som uppmärksammade den. Idag är det alltså Nån dag, en måndag och då får jag väl göra det jag tänkte igår 😂

Ljus och Kärlek 🙏

10 kommentarer:

  1. Det var mycket smått och gott!! Att du ändå fixade att bära hem lasset själv!!
    Jag mår bra av att gnola ellee sjunga en låt. Alltså sång och musik är livet för mig=)
    Du gör även min måndag glad!
    Tack!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Spännande paket där!

    Ha en fin och glad start på veckan :-)

    SvaraRadera
  3. Så praktiskt det är med allt man får hemlevererat. Haha! Bra om det blir gjort nån dag. Kram

    SvaraRadera
  4. Så bra med en smakbox, men förstår att det var ett tungt lass att kånka hem.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Kul med paketet! Men tungt att kånka hem det. Roligt att höra sedan vad du tyckte om det.
    Ja, nåndag är ju bra. Såg den igår. Och dne passar ju när som.
    Önskar dig en trevlig "nåndag"
    Stor kram

    SvaraRadera
  6. Så bra att d har styrt upp det så att ni slipper trängas vid uthämtning. Bra jobbat där.

    Kram och glad måndag!

    SvaraRadera
  7. Nu får vi se om jag kan kommentera hos Dig från mobilen, det kunde jag inte tidigare...
    Ditt paket verkar intressant och nyttigheter kan vara riktigt bra.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Har aldrig själv skickat efter Smakbox, men jag följer en bloggare som får hem en box varje månad tror jag det är. Kul med boxen är ju att man får hem saker man annars aldrig köpt själv. Så man kan testa olika produkter. Sedan får man ju hoppas att innehållet i boxen faller en i smaken, för boxen kostar ju ändå 199 kronor.
    Tror man får boxarna billigare om man testar produkterna och lägger upp en recension på en blogg/instagram/facebook. Är inte helt säker där. Du kan ju kolla om du vill.

    PS. V6 tuggummi är mitt favo märke:-) DS.

    SvaraRadera
  9. Nej julklappar har jag inte haft en tanke på. Ger mig inte ut i julhandeln.
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  10. Nåndag var ett kul uttryck, skall börja använda det eftersom jag är så himla duktig på att skjuta upp saker. Paketet såg faktiskt gott ut, trots att det var nyttigt. :)

    SvaraRadera