mÄndag, mars 15, 2021

Glad mĂ„ndag 😀

God morgon till en ny dag och en mÄndag den 15 mars, mitt i mÄnaden!
Jag hade tidigare en förfrÄgan om denna glada tavla, om vart man hade köpt den, dÄ jag visade den frÄn Fysrehab i Lidköping. Nu frÄgade jag senast, men de visste inte. Fotade den mer ingÄende.
Ja, visst Àr det glÀdjande!

Idag sÄ Äker jag bort nÄgra dagar och har dÀrmed blogguppehÄll. Jag har förmodligen en och annan bild pÄ Instagram, men det Àr allt, nu pausar jag det sociala mediumlivet.

Det Ă€r Carita  som Ă€r inspiratör till temat "Glad mĂ„ndag"😁vilket jag tycker Ă€r ett roligt och lĂ€ttsamt tema.

Sköt om er och vi ses nÀr jag Àr hemma igen!
Ljus och kĂ€rlek🙏

13 kommentarer:

  1. Verkligen en tavla att bli glad av!
    Önskar dig en glad mĂ„ndag och en fortsatt bra vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Din tavla Àr verkligen hÀrlig! Den blir man glad av.
    Ha en Glad mÄndag du ocksÄ!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  3. Jag tyckte vÀl att det blev en ganska kort bloggpaus, men jag trodde att du startade pausandet igÄr.

    LĂ€cker tavla som man verkligen blir glad av!

    Ha en skön paus nu dÄ och en hÀrlig resa!

    SvaraRadera
  4. SĂ„ fin tavla, en riktig GLAD tavla :)
    Ha det sÄ skönt hos Sarah Ä alla djur... jo jan antar det Àr till henne Du ska :)
    kram

    SvaraRadera
  5. Det kan man kalla fÀrgglÀdje :D

    Glad mÄndag till dig med!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag inser att jag lagt in ett förinstĂ€llt inlĂ€gg som jag glömt bort att jag gjorde😂 jaja.

    SvaraRadera
  7. SÄ det hÀr inlÀgget var förinstÀllt - ja, ja;-) Gissar att du vid det hÀr laget har "landat" i VÀrmland(?), men himla kul att du visade den fina tavlan igen. Skoj att du frÄgade var tavlan var inköpt. Himla synd att ingen visste. KonstnÀren heter ju Alex, och det Àr ju inte precis ett sÀllsynt namn... Sedan Àr det frÄgan om det Àr en repro/affisch eller en originalmÄlning. SvÄrt att se. Hursomhelst blir jag otroligt glad över den:-)

    SvaraRadera
  8. Verkligen en glad tavla!
    Ha det sÄ trevligt!
    Kram

    SvaraRadera
  9. En annorlunda och fÀrgrik tavla,
    Hoppas att du fÄr en trevlig resa och samvaro.
    Sköt om dig.
    Varma kramar.

    SvaraRadera
  10. En glÀdjande tavla!
    Ska du resa bort eller blev det ocksÄ fel?
    Ha det skönt var Àn du Àr!

    SvaraRadera
  11. HÀrliga fÀrger. Men jag undrar:
    VAD Àr det dom tittar pÄ sÄ storögt?

    Ruth i Virginia

    SvaraRadera
  12. SÄ gullig den dÀr, fÄr lite vibbar om Babblarna som smÄ barn tycks Àlska numera :D. Brukar fundera ibland vad konstnÀrer tÀnkt nÀr de skapat sina verk.

    SvaraRadera
  13. Torsdag eftermiddag och jag hoppas allt Àr bra med Dig.
    Fortfarande kommer jag inte Ă„t mitt instagramkonto.
    kram

    SvaraRadera