mÄndag, augusti 02, 2021

Glad mĂ„ndag 😀 2 aug

Ett roligt cykelstÀll i Karlskoga. Det kan förgylla mitt mÄndagsminne.
Carita Ă€r inspiratör😁 till temat Glad mĂ„ndag.

Lilla gullungen, lilla blÄöga. "Fajmojs" Àlskade barnbarn! Först i fÀrg, sen i svartvitt, liten test.


Jag var fram till torget igÄr för att beskÄda denna felslagning av tiden, förorsakad av ett jÀtteblixtnedslag i tisdags, trots Äskledare. InstÀlld klocka, felstÀlld klocka. Hon har stannat pÄ 19.32. Undrar vad fru Justitia tycker dÀr i toppen?
 
Orsakullan: Hur Àr vÀdret? Tackar som frÄgar, en aning hit och dit. Idag ska jag Àntligen fÄ besök av Àldsta familjen och hoppas pÄ bra vandringsvÀder pÄ Kinnekulle med lunchstopp.

Ljus och KĂ€rlek🙏

7 kommentarer:

  1. Vilka hÀrliga bilder och framförallt bilderna pÄ söta Sally <3 Stora damen precis som lilla S.

    Kram och glad mÄndag!

    SvaraRadera
  2. Glada bilder, men jag gissar att fru Justitia inte Àr sÄdÀr jÀtteglad nÀr tiden stannat ;-)

    LÄter som om du har en riktigt glad mÄndag framför dig :-)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder pÄ lilla Sally hon Àr lika fin i fÀrg som i svartvitt.
    Jag vÀdret pÄminner alltmer om svensk sommarvÀder - lite svalt, blÄsigt och molnigt dÄ och dÄ. Efter heta juli kÀnns det nÀstan skönt.
    Ha en glad mÄndag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  4. Söta lilla Sally đŸ„°
    Jag hoppas Du fĂ„r en trevlig dag med sonen och hans familj. Vandring och Kinnekulle lĂ„ter inte fel đŸ€© blir det medhavd matsĂ€ck eller finns det lunchrestaurang eller liknande?
    VĂ€dret, inte speciellt mycket att orda om đŸ€
    Kram

    SvaraRadera
  5. Kan ju vara bra att tiden stannar ett tag. Jag tycker oftast att den gÄr alldeles för fort.
    Bilderna pÄ Sally Àr jÀttefina och jag fastnade extra för den i svartvitt dÀr det blev mer fokus pÄ Sally Àn pÄ det runt om.
    Önskar dig en fin dag pĂ„ Kinnekulle.
    Stor kram

    SvaraRadera
  6. Men sÄ fint, men ocksÄ intressant dÀr att blixten orsakade sÄdant. FÄr hoppas de ÄtgÀrdar saken fort. Sedan sÄ söt litet barnbarn :D.

    SvaraRadera
  7. Ett jÀttelÀckert cykelstÀll i helt rÀtt fÀrg;-)
    Sally Àr himla söt bÄde i fÀrg och svartvit. Kul att du Àntligen fick hÀlsa pÄ hennes och Lowe.

    Osis med blixtnedslaget, men en himla tur att trÀbyggnaden inte fattade eld.

    VÀdret hÀr - regn hela dagen till klockan 18. Men som tur var fanns det ju OS att titta pÄ:-)

    SvaraRadera