onsdag, december 29, 2021

Konsert leg och covidpass

God morgon, onsdag! Idag blir det ett enda ärende uträttat, eller inte. Massor med snö att pulsa i.

Ja, det här väntar till kvällen, eller rättare sagt kören åker ut redan 16.30 för att sjunga upp oss. Så roligt att göra detta och klädkoden är rött och svart i en salig blandning. Själv ska jag ha helröd klänning med svarta strumpor och röda skor. 

En bild från i måndags på en tillfälligt flyttad julkrubba med tänd betlehemsstjärna, i kyrkan, då vi övade.

Mina underbara julklappar. Bara skönhet och SPA lyx. Rituals och The Body Shop.

Sent igår kväll kom så Beurer Medical. TNS med smärtlindring, muskelträning och massage att välja på. Får prova lite senare.

Chauffören på Best skickade med ett foto på paketet vid dörren, smart.

Nähä, nu väntar frukosten på att göras! Trevlig onsdag med ljus och kärlek 🙏

11 kommentarer:

  1. Hoppas ni får det jättefint i kyrkan ikväll! :-)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Härliga saker du fått en sådan massage hade jag förr bra var den :) god fortsättning fina Gerd varm kram

    SvaraRadera
  3. Smart att fota leveransen, då vet Du att paketet är levererat även om Du inte är hemma,👍
    Sång är livet för Dig sjung för livet 🎵 🎶
    Lyx är bra 🤩
    Kram

    SvaraRadera
  4. Här får vi paket med Earlybird ibland och även de fotograferar försändelserna. dock behåller de fotot för sig själva. Best handlar bra mycket smartare!
    Ha en fin onsdag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  5. Önskar att jag kunde höravocj se er ikväll! Vilka roliga personliga julklappar ! Har ni mycket snö nu!? Här är det fem cm ungefär... Ha det fint! Kram

    SvaraRadera
  6. Sådana produkter kan man väl inte få för lite av, bra tänkt av givarna där. :)

    Ha en jättefin kväll med sång och glädje.

    SvaraRadera
  7. Vilken fin jul du haft.
    Lycka till ikväll!
    Kanske en Facebook fika någon gång efter nyår?!
    Gott nytt år!

    SvaraRadera
  8. Hoppas ni har haft en riktigt rolig kväll. Gissar att konserten spelades in och att du publicerar länken imorgon i ditt inlägg.
    Rituals artiklarna är helt suveräna. Älskar Rituals och deras underbara och unika dofter.

    Du får även berätta hur nöjd du är med din Beurer. Namnet låter tyskt.

    Har förstått att bland annat Best alltid dokumenterar via bild att man levererat ett paket till dörren när lägenhetsinnehavaren inte öppnar. Väldigt smart och bra för båda parter.

    SvaraRadera
  9. Fint att TNS apparaten kom. Kan säkert hjälpa dig en hel del. Jag fick för ett tag sedan en jättebra TNS apparat från rehab här på Söder och som hjälpt mig en hel del. Flera olika funktioner. Så bra! Tacksam för all hjälp jag får.
    Lycka till på konserten i kväll. Blir säkert väldigt stämningsfullt.
    Stor kram

    SvaraRadera
  10. Underbara produkter du fick i julklapp. Så behändigt att få Tens-apparaten levererad till dörren!
    Hoppas du haft en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Jag antar att du hade en fantastiskt trevlig kväll som gick i rött och svart! Gospel är så härligt!
    Bra julklappar fick du. Jag tycker om presenter som man verkligen har användning för!
    Det är så bra att kunna få sina paket till dörren, trevligt med en bild, men den bevisar ingenting. Det finns inget som säger att det finns kvar när personen lämnar! Jag vet att alltid vänder på alla mynt, men det är sådan jag har blivit tyvärr!
    Jag har ingen aning om vad TNS är, men det är säkert bra!
    Nu vill jag önska dig ett fantastiskt fint 2022!
    Kram

    SvaraRadera