torsdag, februari 24, 2022

Trees on Tuesdays 🌳



God tidig morgon! Jag slÀnger in nÄgra vintriga bilder innan jag tar bussen, ja sen ytterligare en buss, för att slutligen hamna med tÄget i Karlstad!

Hoppas allting fungerar nu i dessa snökatastrofens tider.

Jo, jag ska ivÀg och klappa de bepÀlsade grisarna hos Sarah och fira en liten tjej i förskott pÄ hennes födelsedag. Lilla söta My fyller 9 Är i nÀsta vecka.

Liten kort bloggpaus blir det som vanligt, men jag Àr snart hemma igen.
Ljus och KĂ€rlek🙏

13 kommentarer:

  1. Önskar dig en trevlig resa ... lite avundsjuk Ă€r jag pĂ„ att du fĂ„r klappa de hĂ€rliga grisarna!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ha en fin resa nu - hoppas att alla fÀrdmedel funkar som dom ska.

    SvaraRadera
  3. Trevlig resa, hÄller tummarna för att allt flyter pÄ som det ska.

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du fÄr en riktigt trevlig resa!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  5. Trevlig tur! Och ha det sÄ bra!
    Stor kram

    SvaraRadera
  6. DÄ önskar jag dig riktigt bra dagar med nÀra och kÀra <3

    Kram och god torsdag!

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en riktigt fin minisemester i VĂ€rmland. Den Ă€r du sĂ„Ă„Ă„Ă„ vĂ€rd efter allt trubbel du haft pĂ„ senare tid.
    Hoppas du/ni firar Lilla Mys födelsedag med ett riktigt kalas. Hon har ju inte sportlov nÀsta vecka sÄ kompisarna borde ju vara i skolan och hemma. Hoppas Àven att hon har önskat sig nÄt fint.

    NJUT!

    SvaraRadera
  8. Trevlig resa sÀger jag ocksÄ, och Grattis till Lilla My i förskott!
    Ha det sÄ fint i VÀrmland!

    SvaraRadera
  9. Grattis till lilla My som fyller. Grisarna var ju jÀttesöta, med pÀls ,-) kul! Fint med snö, vi fick massor som smÀlter nu och lÀmnar en otÀck halka.
    Försökte kommentera igÄr men dÄ blev det ett fel, sÄ dÄ gick det inte. Ha en hÀrlig vistelse med familjen i Karlstad! En hÀrlig helg önskar jag dig! KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  10. Oh, vad hĂ€rligt❤️!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  11. Ha det underbart dÀr du befinner dig, tack för fina vinterbilder. :)

    SvaraRadera
  12. Oj, du har fÄtt snö! Vackert Àr det, men visst lÀngtar vi efter vÄren nu.
    Ha det gott tillsammans med Sarah ❣

    SvaraRadera