onsdag, februari 23, 2022

Onsdagsmix 220223

God onsdag med ett litet collage från torget i Lidköping innan det stora snöfallet. Jag försökte pricka in några varelser eftersom jag mestadels råkar knäppa av när folket är borta. 

Ikväll blir det körövning med In Chorus efter det ofrivilliga uppehållet efter den 6 januari då vi hade vår lilla konsert. Det blir fint med lite uppiggande.  

Det har kommit ännu mer snö i natt och plogen har kört här på morgonsidan. Jag har inte så mycket mer att berätta så jag lägger bloggen åt sidan. Ägnar mig åt frukost- och kaffesidan😂

Önskar alla en fin onsdag med ljus och kärlek🙏

7 kommentarer:

  1. Då får jag önska dig en lyckad körövning i kväll.
    Här har vi barmark som vanligt och i dag lyser dessutom solen!

    Kram och god onsdag!

    SvaraRadera
  2. Fina torgbilder!
    Snö på marken här också och dessutom soligt.
    Snart dags för en promenad med en bekant från gymnasietiden.
    Onsdagskramar!

    SvaraRadera
  3. Härliga snöfria bilder! Här kom det både storm och snö igår, idag singlar det också ned en massa vintermögel. Inte alls kul.....
    KRAM/Susie

    SvaraRadera
  4. Vintern verkar inte veta hur den ska bete sig hos Dig, lite varannandags väder.
    Lycka till med sången ikväll 🎵 🎶
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja, än är det vinter, helt klart. Vi har ju också fått snö igen, så någon cykel tar jag inte fram ännu.
    Kul med körövning ikväll, ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Trevligt med körövning och förstår att det piggar upp.
    Lite vinterkänsla hos oss också idag men kanske kommer vårvintern tillbaka i morgon. Lite sol kom på eftermiddagen så det blev en skön vända ut.
    Stor kram

    SvaraRadera
  7. Kul med körrepet ikväll. Då blev den ofrivilliga pausen tack och lov relativt kort.
    Kul att du fick med några levande varelser med på bilderna. Carita är ju en mästare på att nästan alltid knäppa bilder utan människor. Du är som tur är inte riktigt lika duktig på det;-)

    Stackars dig med all snö. Vi har klarat oss. Å idag smälte det mesta bort. Så synd att klaga;-)

    SvaraRadera