onsdag, april 13, 2022

Skies on Wednesdays 🌌 220413

God morgon till olika himlar! 
Det var förra onsdagen som jag kom pÄ att jag kunde göra ett eget tema, eftersom jag tagit sÄ mÄnga himlabilder. Det gÄr jÀttebra att hÀnga pÄ om sÄ önskas!

VÀdret det skiftar och i söndags sÄgs de hÀr vita molntussarna pÄ en blÄ himmel.

Fredagen innan kÀmpade solen pÄ en grÄ himmel, med marken tÀckt av snö.

SöndagskvÀll igen dÄ pÄ fotot igen. En liten aftonrodnad. Inga spektakulÀra bilder idag, men med variation.

TvÀttstugan igÄr och mellan varven sÄ sov jag pÄ balkongen. PÄ en dyna i solstolen, jacka, mössa och filt, görgött. Det gÀller att fÄnga dagen, idag Àr det bara grÄtt.

Ljus och KĂ€rlek🙏

11 kommentarer:

  1. HÀr Àr himlen ocksÄ grÄ i dag. Inte mycket att ta kort pÄ alls.
    Ha en fin dymmelonsdag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  2. Underbart vÀder i gÄr. Himmel som mestadels var blÄ. Idag Àr en annan dag och himlen har antagit gÀngen ljust grÄ. Ha en fin onsdag! Kram //Anna-Lena

    SvaraRadera
  3. BlĂ„ himmel och sol Ă€r min favoritfĂ€rg 😍
    Himlen Àr förÀnderlig.
    Sitter hÀr med en mugg te och filosoferar, efter covid19 sÄ dricker jag nÀstan inte kaffe lÀngre.
    Kram

    SvaraRadera
  4. HÀr gÄr himlen i en ganska sÄ grÄ ton sÄ jag tror faktiskt inte att jag förevigar den i dag. Speglar min sinnesstÀmning helt enkelt. Det lÀt behagligt att sova pÄ balkongen.

    Kram och god onsdag!

    SvaraRadera
  5. Vilket roligt tema. HÀr bjuder himlen inte pÄ nÄgra roligare toner Àn en grÄskala.

    SvaraRadera
  6. Jo det Àr stora vÀder kontakter varje dag. Skönt att slumra till ute.

    SvaraRadera
  7. Kontraster.....det Àr ju hopplöst att kommentera med telefonen.

    SvaraRadera
  8. Ja snart fÄr man vÄga sig ut pÄ balkongen ,-) SÄ vackra bilder pÄ himlen, jag kanske hÀnger pÄ nÀr jag fÄtt fina bilder pÄ himlen ,-)
    Ha en fin PĂ„sk! KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  9. Verkligen hÀrliga bilder pÄ himlen, som verkligen kan se olika ut! Kanske hÀnger jag pÄ framöver!
    Skönt att sova pÄ balkongen, jag sov min powernap pÄ eftermiddagen i sÀngen, sÄ skönt!
    Ha en fin kvÀll!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Första bilden Ă€r inte helt otippat min favo. Även trean Ă€r jĂ€ttefin. Å en grĂ„ himmel - ja, den Ă€r ju grĂ„.
    IgĂ„r var det "vĂ€rmerekord" för i Ă„r. Över 10 grader i skuggan betyder ju lĂ„ngt över 20 grader pĂ„ vĂ„r balkong i söderlĂ€ge. SĂ„ det blev premiĂ€r för t-shirt och shorts i nĂ„gra timmar.

    SvaraRadera
  11. Himlen kan verkligen variera hur mycket som helst - fascinerande!

    GLAD PÅSK!

    SvaraRadera