söndag, april 10, 2022

Skyltsöndag 10 april

God morgon till en ny skyltsöndag med BP!
 
Här ser ni modedockor på Commerce i Skövde. Det skulle nästan kunna vara från min garderob förr i tiden. Jag gillar färgglatt men detta kändes som i mesta laget just nu.

Ja, det som är öppet, det är väl trevligt. Vi såg så mycket stängt under två år nu.


Denna skylten är bäst. Jag känner mig verkligen inte perfekt. 

 Snön har nu smält ner i jorden, tack för solen igår, som jobbade så hårt. Ser fram emot lite mer sol idag - och så mera vila i form.

Ljus och Kärlek🙏

12 kommentarer:

  1. Så härligt med klara, starka färger. Är nämligen ingen pastell-tant. Gröna byxor, det får vara, men resten kan jag tänka mig .
    Perfekt... nä, du det är jag långt ifrån. Och vet du, det finns människotyper som jag har svårt för... och allra mest de som framställer dig som perfekta.
    Ha det gott och vila på!Kram

    SvaraRadera
  2. Vore ju trist och ensamt att vara perfekt 😅
    Färg i kläder, eller rättare sagt tvärtom 😜 just nu har jag ljustrosa hoodie och beige leggings, ligger i soffan och kollar på Nyhetsmorgon.
    Här kräksnöar det och vi ska tydligen få drygt 1 dm under dan.
    Kram

    SvaraRadera
  3. De starka, gröna färgerna, lär vara trenden för i år. Synd att jag inte har sparat kläderna från förr, då färgerna var aktuella. Allt cirklar på.
    Sista skylten är allra bäst.

    SvaraRadera
  4. Sista skylten är jättebra och jag håller med dig, jag känner mig absolut inte perfekt, men ändå inte helt misslyckad.
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  5. Jag tror att det är ganska få som är perfekta vilket i sig är befriande :D

    Kram och god söndag!

    SvaraRadera
  6. Härligt med färger, fast jag hade nog inte köpt de gröna byxorna.
    Nej, det finns nog ingen som är perfekt, och vem vill vara det?
    Ha en fin söndagkväll!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Perfektion är inget att sträva efter=)
    Snyggt skyltat! Och ta det sakta - inga hälsobakslag nu. Kram

    SvaraRadera
  8. Verkligen färgglad mode i första bilden. Älskar färgglada plagg, men grönt gillar jag inte. Limegrönt inom inredning/accessoarer är helt okej, men som kläder gör de att man ser otroligt blek ut - åtminstone jag. Den färgglada schalen skulle jag köpa direkt om jag använde scarfar vill säga.
    Shoppinggallerian är lite mysig med lilla tågstationen för barn i mitten där.
    Nej, vem är perfekt? Skulle inte ens vilja vara perfekt, för det måste ju vara hur tråkigt som helst...
    Tusen tack för länken och en toppen skyltning:-)

    SvaraRadera
  9. Snyggt skyltat! Roligt med lite färg men just grönt är inte min favorit. Bra att det finns något för alla smaker. Var i höstas när vi var i Skövde in här i den lilla gallerian och det blev köpt et tröja.
    Skönt att snön nu är borta och att det blir mer av solen de kommande dagarna.
    Varm kram

    SvaraRadera
  10. Jag igen! Såg att du sålt Super 10 för Golden Products! Jag har också gjort det...men en väldigt kort stund!
    Fast Super 10 var ju bra!
    Ha det gott.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Men alltså, vem vill vara perfekt, vad ska man då sträva efter? Då finns ju inga morötter kvar...
    Körsbärsträdet är förmodligen fejk, för jag har inte sett några bevis för att de blommat ännu i år.
    Ha en fin ny vecka

    SvaraRadera
  12. Har öppnat nu så trevligt. Jag tror det är många butiker/resturanger som farit illa i dessa två år. Jag vet inte hur det fungerat med ersättningen/kompensationen för alla. Ingen är perfekt, det kan jag också ställa mig bakom, vila sig i form känns bra.

    SvaraRadera