mÄndag, november 14, 2022

Glad mĂ„ndag đŸ„° 221114

God morgon!
Ibland kan jag fÄ nÄgon liten hÀlsning frÄn anno dazumal. Det hÀr collaget kom nyligen frÄn tyske vÀnnen Dieter. Han förlorade sin fru Margot, ungefÀr tvÄ Är senare, Àn som jag miste min Sigge.

Detta visar livet pĂ„ Mickelsmad, pĂ„ norra Öland. Gott med glass!

De hĂ€r tvĂ„ (sonen Thomas i Örebro) hade sĂ€kert en glad och trevlig kvĂ€ll pĂ„ BlĂ„ hallen i Stockholm i helgen. Det var Considgala (Thomas jobbar pĂ„ Consid).

Idag i övrigt, 10 grader med begynnande sol, regnat i natt. Novemberkaktusen börjat blomma, sÄ allt Àr i sin ordning. Och sÄ Gospel till kvÀllen.....

"Glad mĂ„ndag" - Ett tema, uppfunnet av BloggvĂ€nnen Carita đŸŒ»
Ljus och KĂ€rlek🙏

16 kommentarer:

  1. Minnen blir man glad av men ibland kÀnns det ocksÄ lite vemodigt. Fina bilder att förgylla en glad mÄndag med!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. SjĂ€lvklart Ă€r det lite vemodigt. Saknar de bortgĂ„ngna men ler Ă„t minnenađŸ„°

      Radera
  2. Fint med glada minnen! Ha en fortsatt glad mÄndag! Kram Susjos

    SvaraRadera
  3. LillaSyster2022-11-14 11:46

    Fint collage ♡
    Ha en bra mÄndag.

    SvaraRadera
  4. Hos mig dök bilder frĂ„n denna dag förra Ă„ret upp som ”minnen” och det var snö och Frostpromenad 😃
    Jag gillar att fĂ„ upp bilder frĂ„n ”tidigare liv” đŸ€Ș
    Åren gĂ„r men minnena bestĂ„r ❤️
    Idag Glad MĂ„ndag 👍 pĂ„ frĂ„gan… GĂ„re bra svarar jag det blir bĂ€ttre och bĂ€ttre 😊
    Ha en fin dag kram Ă„sa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men, sĂ„ skönt dĂ„ Åsa!

      Radera
  5. Det började riktigt bra det hÀr med dina Glada mÄndag. Hoppas den fortsÀtter sÄ hela dagen ut.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, dagen verkar fortfarande vara gladđŸ€—

      Radera
  6. SÄ trevliga och glada minnen du visar bilder frÄn.
    Lycka till med kvÀllens Gospel!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilket fint minne, tillika bild du fick.
    Kan tÀnka mig att sonen hade en glad och festlig kvÀll i Stadshuset.
    Stor kram

    SvaraRadera
  8. JĂ€ttekul med minnesbilderna frĂ„n Öland. SĂ„ kul att du/ni har hĂ„llit kontakten alla dessa Ă„r.
    Å vilken gala! Kollade lĂ€nken - WOW! Din son jobbat för "rĂ€tt företag" om man sĂ€ger sĂ„. Kvinnan - Ă€r det Noahs mamma? Hon ser vĂ€ldigt bra ut;-)

    SvaraRadera