tisdag, november 15, 2022

Trees on Tuesdays 🌳 15 november


Ett snabbt inlÀgg innan jag har ett telefonmöte tidig morgon. Sedan fÄr jag cykla ivÀg till ett styrelsemöte direkt dÀrpÄ. Hej Ä hÄ, bollen rullar pÄ!

Om det var nÄgon som sÄg "Vem bor hÀr?" pÄ TVn igÄr, sÄ var min "gamla" frissa och nagelskulptör Annette med i programmet! Finns att se pÄ SVTPlay ocksÄ.

IgĂ„r glad mĂ„ndag 😁 handlade jag lite klĂ€der! Jag hittade bĂ„de tuffa svarta skrynklade cargobyxor och en gossig höstbrunorange tröja hos RydĂ©ns Fashion hĂ€r nĂ€ra mig. Inte billigt, men kvalitet.

Ljus och KĂ€rlek🙏

PS. Jag har fĂ„tt indikationer pĂ„ att det inte gĂ„r att kommentera min blogg. Blogger, vad sysslar du med, det hĂ€r Ă€r inte OK 😔

18 kommentarer:

  1. FÄr du visa pÄ bild sedan! God tisdag! //Anna-Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. OK. Och du kunde kommentara 👍

      Radera
  2. Henne minns jag att du skrivit om nÄgra gÄnger. Vi sÄg det inte i gÄr men ser det alltid i efterhand. DÄ bör jag kanske kunna placera ett hem....

    Kram och god tisdag!

    SvaraRadera
  3. Försöker kram Äsa

    SvaraRadera
  4. Det Àr alltid extraroligt nÀr man kÀnner nÄgon som Àr med i liknande program.
    Nu ska jag se om Blogger krÄnglar med mig ocksÄ eller om det gÄr fram det hÀr lilla som jag har skrivit idag.
    Ha en fin fortsÀttning pÄ tisdagen.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hittade Du felet eller var det blogger som hÀngt sig och vÀgrade slÀppa fram kommentarer?
    Jag hoppas alla Dina mÄsten och cykelturen gick bra.
    Vi har antagligen möss 🐁 inne och jag tror jag döör
    Kram Ă„sa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, hittade inget fel och det funkade nÀr jag kommenterade mig sjÀlv. Usch, tvi vale för möss...
      Kram!

      Radera
  6. Allt som vanligt ha en skön kvÀll kram fina Gerd

    SvaraRadera
  7. Ditt klÀdköp verkar var nÄt som jag skulle gilla. Kan du inte visa en bild? Kram

    SvaraRadera
  8. Jag sĂ„g Vem bor hĂ€r igĂ„r. Alltid roligt att fĂ„ kika in i andras hem via tv:n tycker jag. Fina bilder pĂ„ trĂ€den, för mig som Ă€r en stor trĂ€dĂ€lskare. TrĂ€d Ă€r vackra vilken Ă„rstid det Ă€n Ă€r tycker jag. Önskar dig en skön vecka! Kram/Anna-Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. TrÀd Àr liv!
      En skön kvÀll till dig med, frÄn Gerd

      Radera
  9. Det ser nĂ€stan lika kalt ut pĂ„ din innergĂ„rd som det gör hos mig. Å gĂ„rdagens "höststorm" gjorde sitt till att Ă€ven de sista tappra löven har ramlat ned.
    Det Àr klart att du följer tv-serien om Annette Àr med. Alltid roligast att följa en serie nÀr man kÀnner nÄgon som Àr med.
    Rydéns Fashion har ju en massa kÀnda mÀrken i sitt sortiment. Gillar sÄdana butiker dÀr alla finns samlade i en lokal. DÄ slipper man gÄ till en massa butiker och prova.
    Jag har inte haft nÄgra problem att kommentera hos dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rydens Fashion Àr bra. De började med Jeanslagret och utökade till detta fantastiska sortimentt. Jag har hittat mycket dÀr under Ären.

      Radera
  10. Skönt nÀr en hittar klÀder som kÀnns bra. Hittar jag nÄgot tittar jag ytterst sÀllan pÄ priset utan Àr det nÄgot jag vill ha och tycker mig behöva eller villhöva sÄ köper jag. Vilken trevlig butik med ett bra sortiment. Och köper en billiga klÀder sÄ kan en utgÄ frÄn att det ofta Àr barnarbete pÄ gÄng.
    Ser inte programmet men förstÄr att du tittade nÀr en du kÀnner Àr med.
    Har inte haft problem att kommentera. Inte vad jag vet...
    Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag sneglar LITE pÄ prislappen, det gör jag. Men jag köper hellre lite dyrare kvalitet Àn billig massproduktion, för jag behöver inga reaplagg, jag har sÄ mycket gamla klÀder, som jag ocksÄ ÄteranvÀnder och gör om.
      Stor kram, fina!

      Radera