tisdag, november 01, 2022

Trees on Tuesdays 🍁 1 november

God förmiddag! NÀrÄ, jag har allt varit uppe ett bra tag, men visst drar jag mig lÀngre, dÀr under duntÀcket och tyngdfilten... sÄ himla gott att bestÀmma om min dag.

Idag ser min blogg ut som en fotoblogg. Inte vÀrst ofta som jag har fem foton i densamma och ifrÄn samma omrÄde.

OmrÄdet Àr StadstrÀdgÄrden, sÄklart. Det Àr höst i den vackra parken.



Det blir en stillsam dag idag med lite plock och bestyr hÀr hemma, kanske en svÀng ut ocksÄ.
Ha det nu sÄ gott.
Ljus och KĂ€rlek🙏

16 kommentarer:

  1. Ja, nu Àr november hÀr och sÄ hÀr lÄngt har vi haft en fin höst. November fÄr gÀrna fortsÀtta i samma andra men hÀr brukar mÄnaden ha en tendens till att vara lite grÄ.
    Vilka hÀrliga höstbilder som du delar med dig av!

    Kram och god tisdag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man fÄr njuta sÄ lÀnge som det gÄr. Kram

      Radera
  2. Du har sÄ vackra omgivningar, sÄ dem kan du gÀrna visa bilder pÄ.
    Ha en skön dag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  3. Fina bilder frĂ„n en sen höst 🍂 vĂ„rt land Ă€r sĂ„ avlĂ„ngt och olikt frĂ„n norr till söder.
    Jag har nyss lĂ€mnat sĂ€ngen till förmĂ„n för soffan…
    Ha en bra tisdag kram Ă„sa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag blev det ingen sov i soffan för mig faktiskt, eloge till mig. Kram!

      Radera
  4. LillaSyster2022-11-01 14:12

    Skönt att fÄ bestÀmma sjÀlv. Det var sÄ dimmigt imorse att det kÀndes som att gÄ i mjölk....vackra bilder!

    SvaraRadera
  5. SÄ fint det Àr i er stadspark. Kram

    SvaraRadera
  6. Som jag sagt förut - det har allt sina fördelar att vara pensionÀr. Att kunna njuta av lyxen att dra sig pÄ vintermorgnarna borde vara en rÀttighet för alla, Àven icke pensionÀrer;-)
    Å du har verkligen fĂ„ngat hösten i din fina stadstrĂ€dgĂ„rd:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har nog blivit senare det sista Äret, njuter lite lÀngre under tÀcket. StadstrÀdgÄrden Àr super.

      Radera
  7. Visst Àr det skönt att i princip "Àga sin tid"-
    Och skönt att dÄ ocksÄ fylla den med de en vill. En promenad i stadstrÀdgÄrden Àr ju alltid vackert och inte mist i solen-
    JĂ€ttefina bilder.
    Varm kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, en spontan promenad sitter ocksÄ fint, den tog jag idag. Varm kram.

      Radera
  8. Fotoblogg! Toppen! Bilder sÀger mer Àn ord! Kram //Anna-Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst, bilder Àr ju toppen, kram!

      Radera