söndag, januari 15, 2023

Skyltsöndag 💚 15 januari

VĂ€lkomna till skyltsöndagen i vĂ„r kĂ€ra BPs regi!

Dessa tvÄ tygpÄsar Àr en julklapp frÄn Sarahfamiljen som jag uppskattar mycket. (ja, jag uppskattar bÄde pÄsarna och familjen...) Jag Àlskar sÀrskrivning, kan bli hur tokigt som helst ju.

HÀr var dÄ ingÄngen till KSS i Skövde. Min utflykt 4 januari.

Jag uppskattar Àven Fredsdruvor. Fick en vÀggkalender med olika druvor frÄn samma familj.

Idag hÀnder inte sÄ mycket mer Àn hemtjÀnsten morgon och kvÀll och sÄ den dagliga hemtrÀningen. Men i morgon sÄ Àr det nÄgra fler punkter.

Ljus och kĂ€rlek🙏

15 kommentarer:

  1. SÄ roliga de dÀr pÄsarna Àr. Visst kan det bli roligt med sÀrskrivningar men i fel sammanhang Àr de ocksÄ irriterande... :-P

    SvaraRadera
  2. Vilka roliga pÄsar som pÄ ett bra vis visar hur fel det kan bli!

    Kram och god söndag!

    SvaraRadera
  3. Verkligen kul pÄsar med dessa roliga tryck pÄ! Ha en fin skyltsöndag! Kram Susjos

    SvaraRadera
  4. Haha, men visst kan det bli tokigt med sÀrskrivningar.

    Ha en underbar söndag nu. :)

    SvaraRadera
  5. SĂ€rskrivningar Ă€r kul och kan förĂ€ndra ord till att bli förfĂ€rliga 😜
    Bra present 👍 att Du uppskattar bĂ„de gĂ„van och familjen förstĂ„r jag ❤️
    Kan Du klara det mesta personliga sjÀlv nu, eller behöver Du hjÀlp vid dusch och liknande?
    Ha en fortsatt fin söndag
    Kram Ă„sa

    SvaraRadera
  6. Ha ha roliga skyltar du bjuder oss pÄ, det hÀr med komma tecken var bara sÄ bra. Jag kan försvara mig att jag var borta den lektionen dÄ :)

    SvaraRadera
  7. Vad roligt att du kan vara med och skylta! Kassarna Àr verkligen jÀttefina och vÀldigt anvÀndbara.Och detta med sÀrskrivning Àr ju sÄ kul.
    Varm kran och jag önskar dig god bÀttring.

    SvaraRadera
  8. LillaSyster2023-01-15 17:59

    Roliga tygkassar=)
    Jag hoppas att du snart mÄr sÄ bra att du fixar att vara med och sjunga igen. Ha en bra kvÀll =)

    SvaraRadera
  9. Kul idé att göra tygkassar med sÀrskrivningar.
    Gillar den med dammsugaren lite extra. :-)

    SvaraRadera
  10. SĂ„dana roliga vĂ€skor med fyndiga texter. Kommatecken KAN rĂ€dda liv, och den dĂ€r sĂ€rskrivningsgrejen med följande pĂ„sar var hur kul som helst đŸ€Ł mera sĂ„dant! TĂ€nk att mĂ€nskor kommer pĂ„ sĂ„nt dĂ€r.

    SvaraRadera
  11. Stort tack för din Skyltsöndag, som skÀnkte mig tvÄ riktigt goda skratt! Kassarna Àr ju hur skojiga som helst. Hoppas du snart kan "vÀdra dom" ute genom att göra inköp sjÀlv igen.
    Sedan skrattade jag ocksĂ„ Ă„t sittgruppen pĂ„ sjukhuset i Skövde. Danderyds Sjukhus har en exakt likadan grupp. Å dĂ„ Ă€r det tvĂ„ olika landsting som köpt in möblerna. Gruppen Ă€r riktigt snygg tycker jag.

    Tusen tack för lÀnken och din roliga Skyltsöndag:-)

    SvaraRadera
  12. Kul skyltar! Den dÀr med kommatecknet var ju vÀldigt fyndig.
    FortsÀtt krya pÄ dig!

    SvaraRadera
  13. Din enorma posivitet tar dig lÄngt i livet, men jag förstÄr ocksÄ att det förekommer dippar...konstigt vore annars! Det Àr helt sanslös hur galet det kan bli och hur mycket elÀnde som kan följa efter ett fall! Jag har brutit mÄnga ben i bÄde armar och ben men sÄ hÀr jobbigt har jag nog aldrig haft det. HÀr kommer ju din jÀklaranamma vÀl till pass, och mitt i alltihop ska jag förstÄs nÀmna att dina skyltbidrag Àr fantastiska. Den första tygkassen höll jag pÄ att skratta ihjÀl mig av.
    FortsÀtt med finsk sisu, eller svensk, det blir bÀttre och bÀttre

    SvaraRadera
  14. Snyggt skyltat och den första tygkassen Àr verkligen klockren! :)
    FortsÀtt krya pÄ dig!
    Kram

    SvaraRadera