mÄndag, mars 20, 2023

Glad mĂ„ndag đŸ„° 20 mars

"Glad mĂ„ndag" - Ett tema, uppfunnet av BloggvĂ€nnen Carita đŸŒ»



Idag bjuder jag pĂ„ lĂ„nade foton pĂ„ mina tre yngsta gullisar, Lowe 9,5 Ă„r💙 Sally 5 Ă„r💓och Noah 1,5 Ă„r💙 - som jag Ă€r farmor Ă„t. Vilken glĂ€dje!

Nu Àr det alldeles för lÀnge sedan som jag kunde ta buss och tÄg och hÀlsa pÄ alla barn och barnbarn i alla de vÀderstreck. Men, det kommer. Den tiden kommer, jag mÄste bara bli lite starkare först.

Idag Ă€r det en riktigt mulen dag, men man kan vara glad Ă€ndĂ„! 
Ljus och KĂ€rlek🙏

9 kommentarer:

  1. SÄ fina bilder pÄ dina rara barnbarn och bilder att verkligen bli glad av <3

    Kram och glad mÄndag!

    SvaraRadera
  2. Barnbarn! Största glÀdjen! Glad blir man av bilderna! Kram//Anna-Lena

    SvaraRadera
  3. FörstÄr att du saknar att fÄ trÀffa dina barn och barnbarn. Men snart sÄ, det gÄr framÄt ska du se. En sÄdan skada tar ju tid att lÀka.
    Fina bilder av barnbarn.
    Trevlig mÄndag och kram frÄn
    Wiolettan

    SvaraRadera
  4. HĂ€rliga bilder đŸ€©
    Ha en fin mÄndag, kram Äsa

    SvaraRadera
  5. FörstÄr att du mÄste bli starkare först men den tiden kommer. Fint med bildhÀlsningar. FörstÄr att du blir glad av dessa. Gulliga barnbarn som jag förstÄr ger dig mycket glÀdje.
    Varm kram och god bÀttring.

    SvaraRadera
  6. LillaSyster2023-03-20 18:34

    Med sÄ fina barnbarnsbilder kan man absolut vara glad

    SvaraRadera
  7. Verkligen en glad mÄndag. Det Àr faktiskt riktigt kul att ha kunnat följa dina tre yngsta barnbarn nÀstan frÄn födseln. Tiden har gÄtt fort - sÄ stora de ha blivit. Jag menar Noah var ny nyfödd alldeles nyss. Bilden med storebror och Sally Àr sÄ rolig. Lowe har som alla barn i hans Älder nÀsan i mobilen, men samtidigt "tolererar" han lillasyster. SÄ gullig bild.
    HÄller tummarna att du snart kan besöka barn och barnbarn igen. Tiden gÄr ju sÄ fort nuförtiden sÄ...

    SvaraRadera
  8. Fina hÀrliga foton av dina barnbarn. En glad mÄndags-kram!

    SvaraRadera
  9. Kan inte bli en bÀttre glad mÄndag med dessa bilder pÄ dina barnbarn! SÄ ljuvliga!
    Snart Àr du redo att trÀffa dem igen!
    Kram

    SvaraRadera