söndag, mars 19, 2023

Skyltsöndag 19 mars

God morgon, då checkar vi in på fina BPs skyltsöndag! 🚸

När jag blickar tillbaka på veckan, så var jag här på vårdcentralen i måndags. I morgon bitti ska jag ha en telefondejt med min njurläkare i Borås om provsvaren. Proverna brukar ligga bra till och kvarvarande njuren har ett alldeles fantastiskt värde.


Jag piffar upp skyltparaden med en lånad bild från nätet!

Här var jag och handlade i onsdags. En bra dag vädermässigt, för mig och min dramaten. 

Vädermässigt ser dagen ganska så grå ut när jag tittar ut genom fönstret med det ska komma några solstrålar till en temperatur upp till 8 grader.

Tittade ni på Let´s Dance igår? Väldig blandad rolig underhållning, tycker jag och kul att se hur de kan utvecklas, särskilt han som kom sist. 

Jag har också följt Talang, vilka förmågor!

Ljus och Kärlek🙏 

13 kommentarer:

  1. Snyggt skyltat som vanligt och jag gillar verkligen den lånade bilden :D

    Vi såg också Let's Dance som jag tycker är trevlig underhållning. Husse är dock inte alls lika road...

    Önskar en fin söndag nu!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Han som kom sist var verkligen väldigt dålig, men kul. Han bjöd verkligen på sig själv. Ha en fin söndag!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  3. Lånade bilden var superhäftig.Man kan ju låna den ett tag iaf. Räkmacka med glid, alltså!
    Kollar inte "Lets dance". Har sett en eller ett par gånger... inte alls något som jag uppskattar.
    Såg hundprogrammet"Underdog" I stället. Det var underhållande. Iaf för mej!
    Har tröttnat på att handla! Har ju blivit så dyrt!
    Kram//Anna-Lena

    SvaraRadera
  4. Jag tillhör ju den % som varken ser Lets dance eller Talang, jag ser ju mest film och tv-serier förutom nyheter och Go kväll/Gör om mig.
    Gillar räkmackan 🤩 jag behöver lite glid mot Inbillningsfrisk 😅
    Skönt Din kvarvarande njure sköter sig och gör sitt jobb 👍
    Ha en fin söndag kram

    SvaraRadera
  5. Jo yes box allright det är ju jag åsa som blev anonym

    SvaraRadera
  6. Hahaa, det där med räkmackan var kul. Här ska vi glida fram på en räkmacka :-)
    Och fint att din njure mår bra ❤

    SvaraRadera
  7. Hoppas att dina värden fortsatt är bra. Men bra att du får veta. Fint att du kommer ut lite och att det inte är alltför halt-
    "Räkmackan" var riktigt rolig.
    Tittar väldigt lite på tv men brukar se Let´s dance. Tycker dock inte att startfältet är så roligt i år. Men just att se hur deltagarna utvecklas är roligt. Tyckte Kristin Kaspersen var riktigt bra som programledare och hon är ju bra på det mesta hon gör.
    Önskar dig nu en fin söndag.
    Varm kram

    SvaraRadera
  8. LillaSyster2023-03-19 15:45

    Den där räkmacka- ja tack!
    Snyggt skyltat ♡

    SvaraRadera
  9. Ett kök i väntrummet. Det var otippat, även om det är ett barnkök. Kul tycker jag!
    Väggdekorationerna på din vårdcentral är fantastiskt fina. Är dom gjorda av sten eller plast?
    Skrattade gott åt räkmackan. Det är ju du och Ditte som ofta väljer räkmackor när ni är på vift. Då är det bara att glida fram då:-)
    Frukt- och grönsaksavdelningen på din lokala livsmedelaffär ser väldigt inbjudande ut fräscht ut.
    Läste att det vara några sportprofiler, bland annat Charlotte Kalla och Nilla Fischer som var med i Let's dance. Så jag letade fram just deras danser på svtplay efter sändningen. Tyckte att Nilla Fischer som dansade med en tjej var riktigt duktig. Hon är ju så himla lång och vältränad efter alla år som fotbollsspelare på elitnivå. Första gången att två tjejer dansar med varandra i programmet. Kul! Nästa år är det kanske dags för två killar:-)

    Stort tack för din Skyltsöndag och länken:-)

    SvaraRadera
  10. Räkmackor är ju bara sååååå gott. :)

    Lets dance kollade vi också på, ska bli intressant att se utvecklingen av de tävlande ju längre de får hålla på.
    Får väl se om jag orkar se alla avsnitten förstås, men ett och annat avsnitt ska nog kunna ses även av undertecknad. ;)

    Tillönskar dig en fin kväll.

    SvaraRadera
  11. Räkmacka med glid, haha..Tack för din skyltsöndag Gerd! Allt gott! <3

    SvaraRadera
  12. Sällar mig härmed till församlingen "Räkmackans vänner". Gulligt med leksaksspis i doktorns väntrum. Hoppas alla testresultat är goda!

    SvaraRadera
  13. Snyggt skyltat ... den lånade med räkmackan var kul!
    Ha en bra start på veckan!
    Kram

    SvaraRadera