mÄndag, maj 22, 2023

Glad mĂ„ndag 🍀

Än Ă€r den glada mĂ„ndagen inte slut. Jag hinner med nĂ„gra bilder. Den första Ă€r frĂ„n promenaden idag och resten Ă€r frĂ„n igĂ„r.

En sÄdan underbar kvÀll! HÀr hÄller vi pÄ och sjunger upp oss inne i kyrkan, klockan Àr 16.30.

Resterande Àr frÄn musikgudstjÀnstens slut, klockan Àr 19.20 och hÀr kan man se alla skuggor pÄ kyrkan, sÄ maffigt.



En mycket trevlig söndagskvÀll, dÀr sÄngerna fortfarande ringer i öronen.

"Glad mĂ„ndag" - Ett tema, uppfunnet av BloggvĂ€nnen Carita đŸŒ»
Ljus och KĂ€rlek🙏

13 kommentarer:

  1. Synd art inte det kom med lite sÄng oxÄ! Skulle gÀrna vilja höra... Men jag vet... jag skulle faktiskt kunna Äka och lyssna... Penséer Àr fina..och tacksamma. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om jag fÄr sÀga det sjÀlv, sÄ var det vÀldigt vackert alltihopa och vÀl vÀrt ett besök. Vi sjöng bl.a. Morgonen och Midsommarnatt av Oskar Lindberg.
      Kram!

      Radera
  2. DÄ fÄr jag sÀga Glad tisdag i stÀllet!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja jag fÄr en glad tisdag, vilken tur!
      Kram.

      Radera
  3. Fina bilder av kyrkan dĂ€r ni var och sjöng. Översta bilden, sĂ„ lĂ€cker med alla blommor.
    Att sjunga Àr sÄ roligt och att sjunga i grupp Àr Ànnu trevligare.
    Ha det fint Gerd.
    Kram frÄn Wiolettan

    SvaraRadera
  4. Finfina pensĂ©er đŸ€©
    Fina bilder pĂ„ kyrkan đŸ€©
    SkönsĂ„ng lĂ„ter inte alls dumt 😜
    Jag hoppas Du har en fin och solig tisdag, kram Ă„sa

    SvaraRadera
  5. Vilka hÀrliga bilder att bli glad av och sÄ fint med penséerna!

    Kram och god tisdag!

    SvaraRadera
  6. HÀrliga bilder, underbar grönska ocksÄ! Riktiga gladbilder ,-) Och att sÄngen ringer fortfarande i öronen, hÀrligt! Musik och sÄng Àr verkligen nÄgot man blir glad och avslappnad av, tyvÀrr ingen sÄngröst, men lyssnar mer Àn gÀrna! Hoppas du mÄr bÀttre och bÀttre! Varm Kram Primrose ,-)

    SvaraRadera
  7. En glad mÄndag som nog Àr lika glad Àven denna tisdag. Jagmenar vÀdret var ju underbart idag med. Andra bilden Àr en absolut höjdare:-)

    SvaraRadera
  8. Jag Àlskar penséer och hÀr finns de i massor. Kram

    SvaraRadera
  9. HÀrligt med en glad mÄndag. Musik Àr en lisa för sjÀlen och man blir sÄ uppfylld.
    LÀckra bilder pÄ kyrkan!
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Älskar försommarens underbara blomkrukor!

    SvaraRadera
  11. LillaSyster2023-05-26 12:13

    Glad fredag!
    Fina somriga bilder ♡

    SvaraRadera