lördag, juli 08, 2023

PBM 2023 🚖🚘🚗

God förmiddag, det Àr lördag och solsken och faktiskt 19 grader!

HÀr kommer tvÄ bilder och en videosnutt, som jag tog direkt frÄn min balkong igÄr fredag vid 21-tiden. Ganska lugnt, ville jag sÀga. I Är hade tre matvagnar med grillat eller langos placerat sig pÄ parkeringen och dÀr ringlade sig kön med hungriga.

NÀr klockan blivit 22 och mörkret sÀnkt sig sÄ fanns tvÄ polisbussar pÄ plats och hade god koll. Klockan 00 var det tomt.

Detta Àr alltsÄ en jÀttebauta tillstÀllning som varar i flera dagar och dÀr huvuddelen bilar finns pÄ Hovby flygfÀlt. "Min" parkering Àr bara en liten del av allt.

Sett frÄn första parkett, jag har jÀrnkoll. Till kvÀllen blir det nya tag med nya bilar. Detta Är klagar jag inte, jag har kunnat sova i varje fall.

Önskar en fin lördag.
Ljus och KĂ€rlekđŸ™đŸ»

10 kommentarer:

  1. Kul! Idag stoltserar jag med riktigt fint bokmÀrke.

    SvaraRadera
  2. SÄ skönt att det blev hyfsat lugnt igÄr och att du fick sova. Hoppas att det blir samma sak i kvÀll!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite tveksamt idag, det Àr stort röj och rutorna skallrar av de höga bastonerna. Men bilarna Àr fantastiskt fina.
      Kram!

      Radera
  3. Ja, du behövde inte ens gÄ ner och kolla! BÀttre utsikt och översikt frÄn din balkong. Dessa meets Àr sÄ hÀftiga. Visste inte att din parkering bara Àr en liten del av hela eventet. Och ÀndÄ ser den ju rÀtt sÄ stor ut.
    Är aningen avis pĂ„ dig faktiskt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, detta Àr bautastort. Finns överallt i stan och pÄ fler parkeringar och hÄller pÄ i flera dagar. JodÄ, det Àr hÀftigt.

      Radera
  4. Vilken perfekt utsikt du har! Jag kan tÀnka mig att det kan bli aningen högljutt ibland. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, bra utsikt. Högljutt, ja. Men överkomligt. Kram.

      Radera
  5. Wau sÄdana bilar och lite lagom med 50-talsmusik och vrÄl :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Denna gÄngen i Är var det faktiskt wow!

      Radera