lördag, oktober 21, 2023

Veckans bokmĂ€rke 🔖

Jag köpte mig en ny mössa nu i höst. Den gÄr i blÄtt och mÀrket Àr MSCH som betyder Moss Copenhagen. DÀrmed fick jag ocksÄ ett bokmÀrke.

SĂ„ tog jag mig i kragen och bestĂ€llde tid för nagelvĂ„rd. Efter lite funderande sĂ„ ville jag ha fĂ€rgen brunt. Liksom kakao eller choklad, mums 😁 Jag blev i alla fall jĂ€ttenöjd.

HÀr Àr tjejerna som tog hand om mina fötter, sÄ skönt. Det syns vÀl pÄ leendena att de ville vara med pÄ bild??

Jag passade pÄ i den bitande och kyliga vinden att göra nÄgra vÀndor i olika affÀrer. Ett par saker fick följa med hem. Idag regnar det dessutom sÄ lördag blir en innedag med pyssel hÀr hemma.

Det Ă€r Boklysten som har uppfunnit temat BokmĂ€rken.
Kanske hittar du ocksĂ„ bokmĂ€rken hos BPHannele eller Åsa.

Ljus och KĂ€rlek đŸ™đŸ»

18 kommentarer:

  1. Go morgon đŸ€— dĂ„ jag fryser om fötterna som vĂ€rker oavbrutet sĂ„ vaknade jag alltför tidigt och funderar pĂ„ om jag nu ska ta en mitt pĂ„ dan powernap ☺️
    Mössvöder krĂ€ver mössa sĂ„ Ă€r det och nu fick Du ett fejkbokmĂ€rke pĂ„ köpet 😜
    Minus 11 bör jag vaknade… tror det Ă€r den lĂ€gsta temperatur denna höst.
    SÄg Loreens naglar pÄ Nyhetsmorgon och tycker nog att Dina ser bÀttre ut, mer praktiskt och snyggt.
    Kram Ă„sa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tips: jag har smÄ sockar pÄ mig pÄ natten. Blir det för varmt tar jag av dem bara. Eller sÀtter pÄ dem igen.
      Minus 11, hujedamej!
      Tack, jag vill ha korta naglar inga klor.
      Kram!

      Radera
  2. Snygg mössa och vÀldigt snygga naglar!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  3. En jÀttesnygg mössa! Naglarna blev jÀttebra tycker jag. Stilrena och strikta samt en vÀldigt fin fÀrg.

    Önskar en god lördag nu!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, jag blev nöjd med alltihopa.
      Kram!

      Radera
  4. sĂ„ fin du blev! Behövligt med mössa... och bokmĂ€rke pĂ„ köpet 🙂

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mössa, vantar och tjockare jacka behövs nu!

      Radera
  5. LillaSyster2023-10-21 16:48

    SÄ gott för dig att bli ompysslad en stund. Dagsregn hÀr idag, var ute en kort promenad tidigt imorse, men jag hann inte hem innan regnet började. Ha en bra kvÀll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. IgÄr inget regn, men idag. SÄ idag blev innemys.

      Radera
  6. Snygga naglar, i vacker höstfÀrg ,-) Kul med tjejerna pÄ bild. Ja mössa behövs redan nu! Riktig iskyla Àr det ute, Snygg var den ocksÄ ,-)
    HÀrligt att vara ute, sen Àr pyssel av olika sorter jÀttemysigt inomhus. Det blir pyssel hÀr ocksÄ ,-)
    Ha det fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förutom pyssel sĂ„ fixade jag i min garderob och bytte jackor mellan kĂ€llarförrĂ„det och klĂ€dkammaren. SÅ nöjd.
      Kram!

      Radera
  7. Vad gör man inte för att komma över ett bokmÀrke;-) I det hÀr fallet Àr ju mössan den perfekta "accessoaren" till bokmÀrket.
    Nu Àr du höstklar, inte en dag för tidigt med tanke pÄ ruskvÀdret som hÀrjar utanför. Duktig tjej att du fortfarande gÄr/gick i trekvartsbyxor. Du Àr inte sÄ frusen som jag trodde;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Duu, du vet inte att jag hade överdragsbyxor med mig 😂 För nog Ă€r jag frusen allt!

      Radera
  8. HÀr kom mössan fram i veckan, trodde öronen skulle frysa av dÀr ett tag, jösses va skönt det Àr med mössa pÄ huvudet ibland.
    Snygg mössa fick du tag i ocksÄ, inte sÄ fel det heller.

    En innedag nÀr vÀdret Àr som det Àr fungerar ju bÀst. ;)

    Ha en fin afton nu.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, rara du, mössa Àr en viktig uppfinning i blÄst och kyla.

      Radera
  9. Va skönt med mössa! SÄ tjusig du blev pÄ bÄde hÀnder och fötter! Ljuvligt med fotvÄrd, eller hur?!
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan lova att det var som ett SPA-lyft!
      Kram!

      Radera