lördag, maj 04, 2019

Lördagsbukett

God kväller! Här kommer ett litet lördagsinlägg med tanke på gårdagens begravning. 
Jag har pysslat lite med foton och sedan har det inte blivit så mycket mer. Lätt tagen av gårdagen, som blev ljus och vacker, men det tar på energin, mer än vad man tror, att säga ett definitivt farväl.

En glimt av några begravningsblommor.


Det här är en väldigt personlig bild, som jag bjuder på. En fin bukett med de allra närmaste, som följde den äldste kämpen till den sista vilan. 

Tack svärfar, för allt du gjort för din fina familj. Så glad att jag fick förmånen att lära känna dig och din fru, min svärmor.

Vila i frid på ditt 98:e år 💔 Du fick en härlig levnadstid på jorden, 80 år tillsammans med din älskade 💜

En del av den älskade fina familjen. Jag är fotografen som samlat ihop alla utanför kyrkan och den bedårande utsikten över Lilla Lee.

💝 Ljus och Kärlek 💝

2 kommentarer:

  1. Vilken fin hyllning till din svärfar. 98 år och 80 år tillsammans med frun han älskade är fantastisk! Med tanke på det långa livet känns det säkert skönt att gårdagen blev både ljus och vacker.

    SvaraRadera
  2. Vilket fint avsked ni fick! 80 år tillsammans är ju en otroligt lång tid som är få förunnat.
    Kram

    SvaraRadera