lördag, juni 22, 2019

Bokmärken vecka 25

God morgon, trevlig Midsommardag och Grattis till min dotter Jessica och dotterson William! Käraste ni, ha en underbar födelsedag tillsammans. Tänk, att få sitt första barn i födelsedagspresent - för 21 år sedan! 💝

Detta bokmärke är urgammalt, men jag kommer inte ihåg hur och när jag fick det. En del torkade blommor har ramlat av. Jag har aldrig själv varit i det heliga landet men jag var med en fru och barnet till Kastrup och mötte upp hennes make, som hade varit i Israel.

Jag har hittat temat hos BP. Det är Boklysten som uppfunnit temat. HanneleMösstantenKlimakteriehäxan och Emma visar också bokmärken. Ny för veckan är Älskar att läsa!

💖 Ljus och Kärlek 💖

10 kommentarer:

  1. Grattis till Jessica och William! :-)

    Jag har besökt det heliga landet men det var 1967, så jag minns inte så jättemycket av det :-)

    Ha en gla' missommarda' !

    SvaraRadera
  2. Fin serie den här med bokmärken, jag har inte så många - så jag skulle ha svårt att vara med här - men å andra sidan kan ju också vykort användas som bokmärken - och sådana har jag :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Det kan man verkligen kalla födelsedagspresent!

    Kram och ha en fin midsommardag <3

    SvaraRadera
  4. Fint, mina bokmärken idag:
    http://hannelesbibliotek.blogspot.com/2019/06/parfymsticka.html

    SvaraRadera
  5. Skulle gärna besöka Jerusalem men har aldrig varit ens i närheten. Stilfullt bokmärke i sin genre!

    SvaraRadera
  6. Intressant bomärke, med torkade blommor.

    Har inte heller varit i Israel, det verkar vara ett intressant land med mycket att se och uppleva.

    SvaraRadera
  7. Vilket fint bokmärke och roligt att det kommer från "det heliga landet"
    Israel har mycket fint att erbjuda. Jag varit här tre gånger och en av gångerna gjorde vi en rundresa. Kanske blir det en resa dit även för dig.
    Stor kram och trevlig midsommardag.

    SvaraRadera
  8. Stort GRATTIS till Jessica och William. Himla kul att föda ett barn på sin födelsedag. Det händer säkert inte så ofta.

    Det syns att bokmärket har varit med ett tag. Ja, du har ju bara lagt upp gamla bokmärken, vilket du är ensam om. Gillas!

    Jerusalem och Tel Aviv måste du bara besöka någon gång. Efter att ha varit där i tre veckor kan jag lova att du inte kommer att ångra dig.

    SvaraRadera
  9. Jättefint bokmärke! Och annorlunda!

    SvaraRadera