lördag, mars 13, 2021

Veckans bokmĂ€rke 🔖 och hĂ„l

Mitt bokmÀrke för veckan dök lÀgligt upp i Instaboxen igÄr. Jag hade efter mÄnga funderingar sedan lÀnge, Àntligen kommit till skott och köpt ett par produkter frÄn min namne. AlltsÄ frÄn c/o GERD.
Leverantören önskade att jag skulle tagga #Piggabutiken, vilket jag hÀrmed gör. JÀttenöjd med försÀndelsen.

Care of GERD, det lÄter vÀl hoppfullt? Ekologiska produkter frÄn Jokkmokk. Kroppsoljan hÀr, Àr hjortron (Cloudberry).

Om ni har tur kanske ni Ă€ven hittar bokmĂ€rken hos: Hannele, BP, Ă…sa och KlimakteriehĂ€xan!

Orsakullan: BerÀtta om ett hÄl... TvÄ gÄnger om i mitt liv har jag trillat och slagit hÄl i huvudet och fÄtt sy ihop. Ibland kan man hitta hÄl i brödet. Jag har ocksÄ varit med om att Àta pÄ ett "hÄl i vÀggen" i Egypten, bara för att. HÄl i tÀnderna har jag haft. Ibland har det gÄtt hÄl pÄ strumpan (gÄtt en maska).

Ljus och KĂ€rlek🙏

12 kommentarer:

  1. kul med produkter frÄn Jokkmokk, det var ett piggt bokmÀrke, det har jag ocksÄ idag :)
    (jag ramlade i ett hÄl i Ryssland, vid en bensinstation dÀr en tunna var nergrÀvt, utan nÄgon varningsskylt, slog baken rejÀlt, jÀtteblÄmÀrke, kunde ha gÄtt vÀrre...

    SvaraRadera
  2. Jag Àr sÄ nyfiken pÄ en av dessa produkter frÄn care Gerd som du visade mig i vÄrt videosamtal igÄr. Det mÄste ju inget annat att vara bra nÀr skönhetsprodukterna heter Gerd <3
    Tack för ett fint samtal och njut av livet i Karlstad och med din dotter!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Perfekt för dig att handla just frÄn dom :-)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. SjÀlvklart sÄ mÄste du handla frÄn den affÀren :D Som gjord för dig helt enkelt!

    Kram och god lördag!

    SvaraRadera
  5. MÄnga hÄl har man stött pÄ under livet minsann. "Hul pa sukken" Àr verkligen ett klassiskt hÄl.
    Ha en fin helg!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  6. Passade namn och intressanta produkter. Vad vi behöver nu Àr nÄgot uppiggande och lite "egenlyx". Inte spenderar man mycket pengar pÄ resor och uteliv nu inte.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  7. Mums med hjortron 😊 Du mĂ„ste ju verkligen dofta gott av den kroppsoljan 😋
    Pigga-butiken ska jag kolla in 😊
    Kram Ă„ ha en fin lördag đŸ€—

    SvaraRadera
  8. Fint att fÄ ett bokmÀrke med försÀndelsen. Hoppas varorna Àr till belÄtenhet. Kul med namnet Gerd.
    Stor kram och trevlig lördag.
    HÀr tittar solen fram och vÀlkomnar oss ut.

    SvaraRadera
  9. SpÀnnande med produkter frÄn Jokkmokk, sÄ kul att de heter Gerd ocksÄ!
    Ha en trevlig schlagerkvÀll!
    Kram

    SvaraRadera
  10. NÄgon har hackat mitt nalta instagramkonto - det Du följer... jag jobbar pÄ att lösa problemet men Àn kommer jag icke in dÄ nÄgon bytt lösenord.
    Jag fick besked att nÄgon frÄn Ukraina loggat in Ä efter det Àr det stopp... det hÀnde typ mitt i veckan.
    Kram

    SvaraRadera
  11. I dessa tider gÀller det att skÀmma bort sig sjÀlv. SÄ bra gjort dÀr! Det stÄr ditt namn pÄ flaskan - bokstavligen alltsÄ:-)

    HĂ„l finns ju ocksĂ„ i Schweizerost eller Gouda. Å ditt hĂ„l frĂ„n Marocko minns jag - usch!

    SvaraRadera
  12. Kroppsoljan ser vacker ut och Àr sÀkert skön.
    Jag borde Ă„teruppta vanan att vara med i Orsakullans utmaning!
    Kram!

    SvaraRadera