mÄndag, juni 13, 2022

Glad mĂ„ndag 😁

Go´mĂ„ndag med fĂ„dda bilder ifrĂ„n Sarah!
SjÀlv har jag fototorka.

Lilla My skojar med Diego.

MĂ„rrMĂ„rrs fine Diego!! Jag tror det var i mars i Ă„r. Eller var det nu i maj? 

Juni har vÀl hittills bestÄtt av "vanlig svensk sommar" - sÄdÀr lite blandat med mer eller mindre vÀrme blandat med grÄa nyanser och regn. Inte nÄgra direkt njutningspromenader men jag har fÄngat en del goa stunder i solstolen ÀndÄ.

Idag verkar det bli en regnfri dag och det passar mig utmÀrkt dÄ jag i kvÀll ska cykla ivÀg till gospeltrÀningen som har haft paus i tvÄ mÄndagar pÄ rad. Den 6 juli har vi konsert i Otterstads kyrka. SÄdant Àr kul!

Glad mĂ„ndag😀 BloggvĂ€nnen Carita đŸŒ»
Ljus och KĂ€rlek🙏

7 kommentarer:

  1. Fina bilder pÄ lilla Diego, och pÄ dej med i soffan. HÀrligt att fÄ komma ut pÄ en cykeltur till gospeltrÀningen.
    Ha en fin start pÄ veckan!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Diego Ă€r verkligen Glad MĂ„ndag đŸ€© hĂ€rligt för Lilla My att fĂ„ ingĂ„ i Sarahs familj med alla djur.
    SÄng och musik Àr glÀdje.
    Ha en fortsatt fin mĂ„ndag đŸ€—
    /Ă„sa

    SvaraRadera
  3. Fint att gkÀdjas Ät det som finns. Diego Àr sÄ fin!
    Jag har nog haft bÀttre tur med junivÀdret och sol Àven i idag i Stockholm.
    Önskar dig en glad mĂ„ndag och regnfri cykeltur.
    Sror kram

    SvaraRadera
  4. HÀrliga bilder pÄ Diego och hans flock!
    Hoppas vÀdrets makter var pÄ din sida.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Diego Àr helt underbar och verkar gilla barn. I det hÀr fallet Lilla My som "klÀr ut" honom och han lÄter henne göra det. SÄ fint av Diego:-)
    VÀdret hÀr Àr helt underbar, men min kompis Yvonne berÀttade att de har alla vÀderlek i en salig blandning. Precis som ifjol verkar vÀdret vara vÀldigt lokalt Àven i Är, och dÄ menar jag att det kan skilja sig pÄ bara nÄgra hundra meter. VÀldigt konstigt. Men just dÀr jag bor har vi i stort sett bara haft sol och kring 20 grader med lagom blÄst.

    SvaraRadera
  6. LÄter sÄ kul med kör ! Vet inte hur det varit med regn hÀr idag, men i Vimmerby kom det flera skurar. Tur att regnklÀder finns med i packningen.
    FÄr önska glad tisdag... mÄndagen Àr ju snart slut! Ha det gott!

    SvaraRadera
  7. Gullig vovve. - Jag ville alltid vara med i en kör
    men det blev ingenting efter 6e klass i folkskolan.
    Men jag sjunger iaf, för det kÀnn skönt. Kommer ihÄg
    mÄnga gamla svenska sÄnger som Albertina, Vi gÄ över daggstÀnka berg, fallera, och mÄnga Taube-sÄnger, som Àven mina döttrar kan. - Ha dej en Munter MÄndag sÀger
    Ruth i Virginia (32C pustgrader just nu(

    SvaraRadera