onsdag, juni 08, 2022

Skies on Wednesdays 220608

Skönt att få vakna utan väckarklocka idag. Igår så skulle en ventilationsfirma komma någon gång mellan 08.00 och 16.00 till de olika hyresgästerna i vår huskropp och kolla fläktar i kök och badrum. Då ville jag ju vara klar med morgonsysslorna.

I onsdags var jag fram till torget på eftermiddagen, innan studentutsläppet. Det var en kanondag med bara lite vita molntussar här och var.

I torsdags kväll.

I lördags. Garströms fina anrika konditori med en himmelsk bakgrund.

I måndags kväll.

Idag har jag tänkt mig fram till torget för att köpa blommor men prognosen visar på regn och så har det varit flera onsdagar, så jag får se. Jag saknar också den goa sommarvärmen!

Dock har jag en bokad grej vid 16-tiden, som jag ser fram emot, ska bli skönt.

Ljus och Kärlek🙏

7 kommentarer:

  1. Vilka vackra kvällsbilder!

    Ha en fin dag :-)

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder och vilket fint konditori. Annat än dagens kaffekedjor.
    Önskar en fin onsdag!

    SvaraRadera
  3. Fina bilder! Här är det i alla fall regn idag. Skurar och blåst. Vatten behövs. Inte lika kul med blåsten, men det är som det är.
    Hoppas du får en fin eftermiddag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Känns som sommaren håller andan… kommer små pustar 💨 men så blir det tillbaka gång till lite sämre väder.
    Fina himlar 🤩
    Konditorier var så mycket finare förr… lite lyx och flärd.
    Roligheter behövs.
    Ha en fortsatt fin onsdag, kram
    /åsa

    SvaraRadera
  5. Lång och go vår! Har varit lite annandagsväder. Naturen tycks må bra. Och då gör jag det också. Hoppas att sextonaktiviteten blev lyckad! Kram!

    SvaraRadera
  6. Verkligen fina bilder på himlen, och det gamla konditoriet.
    Här har vet varit varmt i luften idag och inget regn.
    Ha det fint!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vackra molnbilder! Och fint med himlens skiftningar.
    Ja, vädret rår en ju inte på men hoppas ändå det blev en bra.
    Strålande sol på Öland och hoppas den består.
    Stor kram

    SvaraRadera