fredag, mars 01, 2024

Happy birthday 🎂


IgĂ„r smet jag ivĂ€g till VĂ€rmland đŸ€— 

Först hoppade jag ivÀg pÄ bussarna, sen hoppade jag pÄ tÄget. Och sen blev jag hÀmtad med bil.

Tyst, lugnt och skönt pĂ„ landet, men hĂ€r Ă€r det mer snö och is, sĂ„ det blev icebugs pĂ„ fötterna. 

Första bilden Ă€r pĂ„ den bruna Alice (nej, den fick jag byta ut, funkade inte i bloggen) och hĂ€r Ă€r svarta Maja. De turades om att anvĂ€nda förarsĂ€tet 😂

Grattis lilla My pĂ„ din 11-Ă„rsdag idag! 💝

Första paketöppningen tidigt i morse. Senare blir det fler presenter, önskemiddag och prinsesstÄrta.

Japp, det var min första Mars hittills i stora drag. Hur den slutar vet jag först efterĂ„t đŸ„°

Ljus och KĂ€rlek 🙏

18 kommentarer:

  1. Vilken hÀrlig dag och Àn Àr den inte slut. Ett perfekt sÀtt att inleda den första vÄrmÄnaden pÄ. Grattis till lilla My som inte Àr sÄ liten lÀngre! PrinsesstÄrta ska det vara sÄ klart :D

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fredagen var mysig och snart Àr Àven en fin lördag tillÀnda. Kram!

      Radera
  2. Grattis till Lilla My đŸ„ł
    TĂ„rta och paket ska det vara nĂ€r man fyller Ă„r❣️
    Ha en fin helg hos Dina favoriter
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. HÀrligt med en utflykt till de bÀsta. Njut! Och grattis till födelsedagsbarnet! //Anna-Lena

    SvaraRadera
  4. LillaSyster2024-03-01 19:55

    Grattis! Ha en bra helg med familjen =)

    SvaraRadera
  5. Grattis sÀger jag ocksÄ! Ha det fint i VÀrmeland du sköna! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbart hĂ€r. Tack och kram 🙏

      Radera
  6. Det var vÀl ett utmÀrkt sÀtt att fira den 1 mars pÄ. Kan ju knappast bli bÀttre Àn ett födelsedagskalas.
    Ha en fin helg!
    Kram, Ingrid

    SvaraRadera
    Svar
    1. SĂ„ hĂ€rligt! Tack och kram đŸ„°

      Radera
  7. Ha en fin 2 mars kram Ă„sa

    SvaraRadera
  8. VÀrmland Àr fint det, ha en fin vistelse och grattis Àven frÄn mig.

    Kram.

    SvaraRadera
  9. Grattis till 11 Äringen, vÄr yngsta blir 10 idag ,-) Ett fint foto pÄ en förvÀntansfull tjej ,-)
    Stort nÀr det blir tvÄsiffrigt, och kalas i morron.
    Fina de Àr Alice och Maja!
    Fina dagar för dig i början pÄ Mars :-)
    FörstÄr att du har det underbart ,-)
    KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera